Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Voi olla ettei jää pelkäksi testaamiseksi, vaan mirri valtaa pedin ja koira saa mennä minne menee. 😁

Mirrillä on mm ihan oma korituoli, kokonainen hylly vaatehuoneessa (+ ne muut hyllyt joihin se ei saisi mennä makoilemaan mutta menee kuitenkin), sohva ja 160 cm sänky. Toki koiranpeti puuttui aiemmin listalta eli tervetullut vaihtoehto.
 
Oletko @Saatana miettinyt jos se ilmatyynyalus leijuisikin magneettikentän varassa?


"rakentelijalle erinomainen rakennuskohde talvipäivien iloksi"
Olen miettinyt aivan liikaa magneetteja. 🤯

TriForceGate.GIF
 
Pitäisikö Miehillä olla vastaava liiga?

Pitäisi. Ja peliasuksi mielellään sellaiset hankalat ja huonosti päällä pysyvät, naurettavan pienet pöksyt, jotka menevät kannikoiden väliin ja valuvat puolip*rseeseen koko ajan.

:D


Miksei noita palloja ole enempää, että kaikille riittäisi, eikä tarvitsisi yhdestä tapella, kysympähän vaan.
 
Onkohan tuo no-bodyn takapihalta? Isäntä itse juopottelee tuolla vajassa :ROFLMAO:

Juuri tämä on minun tulevaisuudenvisioni 😍.

Koira tosin on luultavasti karannut naapurista, koska meille sellaista ei tule. Vuohikin haisee, perseilee ja tuhoaa vain pihalla ja omassa tallissaan, kun koira tekee sen kaiken sisällä kotona. Ei perkele. Noin muuten ne toki ovat kivoja eläimiä, kunhan eivät ole omia.
 
Back
Ylös Bottom