En ole mainittu sommelieeri, mutta tokihan tuo omat lasit vaatii.Ja tilaisuuden luonteen vuoksi haen pullon Xantea.
Sommelier @Max131, tarvitseeko juoma jotkut tietynlaiset lasit?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En ole mainittu sommelieeri, mutta tokihan tuo omat lasit vaatii.Ja tilaisuuden luonteen vuoksi haen pullon Xantea.
Sommelier @Max131, tarvitseeko juoma jotkut tietynlaiset lasit?
Ainut mikä kiipeää, on VOOL.paljonko teemme tänään: tiliä
Minä oon juonu Xantea varmaan kaikista useiten drinkeissä.. kollegan kanssa tykättiin käyttää tuota aikanaan aika paljon.Sommelier @Max131, tarvitseeko juoma jotkut tietynlaiset lasit?
Oon juonu tuota aikaisemmin suoraan pullonsuusta.
Menee se sitten varmaan ihan mukistakin jonka kyljessä Leopard 2A4.Minä oon juonu Xantea varmaan kaikista useiten drinkeissä.. kollegan kanssa tykättiin käyttää tuota aikanaan aika paljon.
Mutta kysymykseen, niin kyllä minä varmaan Xanten ensisijaisesti perinteisestä konjakkilasista joisin. Toissijaisesti pienemmästä tulppaanilasista. Tai sit vaan lasista. Ja jos ei oo, niin pullon suustakin täysin hyvä.
Miksi se rommaa tällä hetkellä?Ostin Keskoa.
Pakko oli ostaa joo, meinas tulla pilkkuvirhe, ostin vahingossa eka 1000 osaketta.Ostin Keskoa.
NiinpäMiksi se rommaa tällä hetkellä?
en:nimittäin ole vielä ikinä maistanut mitään etes etäisesti hyvää likööriä
Meinasin marmattaa, että Xante ei ole likööriä vaan päärynäkonjakkia, mutta kyllä se näköjään likööriksi on laitettu Alkossa jne. Moukat.en:nimittäin ole vielä ikinä maistanut mitään etes etäisesti hyvää likööriä