Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei ole: Eilen oli ja tänään ei jaksa! Treenattiin susikoirien tottelevaisuutta porukalla ja sitten liikuttelin painoja ihan yksinäni. Välissä tein pinaattifeta-pastan valmiiksi ja minusta se ansaitseen kaiken huomioni nyt!Onko muilla saunomishommia tänään?
Å.Onko muilla saunomishommia tänään? Möykkystä ei lasketa. Siellähän kiuas on punaisena joka päivä ja Minkki lauteilla.
Laktaattitestin juoksin lokakuun lopulla huonossa kunnossa. Jos ois fiksu kävisi keväällä uusiksi testaamassa. Juoksuun oon laittanut teshin rajat, sauvakävelyssä Polarin arpomat.Ootko käynyt testaamassa sukealueet, vai onko polarin arpomat? Mulla heitti aika paljon mattotesti / polarin arpa.
Onko muilla saunomishommia tänään?
Sauvakävelyssä lienee vähän ylempänä rajat vs juoksi, kun käsillä on enemmän töitä, mutta tuskin kovin paljoo.Laktaattitestin juoksin lokakuun lopulla huonossa kunnossa. Jos ois fiksu kävisi keväällä uusiksi testaamassa. Juoksuun oon laittanut teshin rajat, sauvakävelyssä Polarin arpomat.
Kyllä sää pystyt siihen.650g hirven filettä uuniin. Todella tiukka setti tulee, jos tuon yksin mediumina syö. Vehnäolutta, lohkopottuja ja bearnisekastiketta kiilaksi.
Picanha?
Hirven mullikan ulkofilettä.Picanha?
View: https://www.instagram.com/p/Cnl9hvwIQcw/?utm_source=ig_web_copy_link
Haluttanut ostaa tulppaaneja jo monta kertaa tälle talvelle, mutta olen vielä toistaiseksi saanut vastustettua kiusausta.
Laktaattitestin juoksin lokakuun lopulla huonossa kunnossa. Jos ois fiksu kävisi keväällä uusiksi testaamassa. Juoksuun oon laittanut teshin rajat, sauvakävelyssä Polarin arpomat.
Treenaajille on eri palstat, offari on offari.Ainoa offarilainen, joka treenaa ihan tosissaan.