Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Tarvis ehkä tommoisen too old for this shit -paidan. Ehkä kummiskin mieluummin originaalinaamalla..

Olen myös harkinnu The Legend Of Zelda -paitaa, koska wannabe nörtti ja pelattu nuorena.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO

Sait oikein 12/20 kysymystä!
Paljon oli kuvissa tuttua kalustoa, mutta toivottavasti opit myös jotain uutta.


Offarilla varmaankin mainitaan näitä kamppeita useammin kuin eri lintulajeja. Muuta selitystä ei ole.

a055.gif
 
Lidlin halkaistuun pitaleipään kun laittaa paksusti Oivariinia ja Aurajuustoa päälle, on hjyva.
Vois vkl kohti testata. Jollain paistetulla makkaranpalalla, juustolla, mahdollisesti salaatilla ja kurkulla ja jollain sopivalla soosilla. Tällai hatusta.

Kebab on vähän pannassa ehkä, ei oo oikein pudonnu viime aikoina.
 
Ei oo tullut järkeiltyä varallisuutta hetkiin

en Minäkään, mitä sitä turhia

Minä vain en pysty pitämään käyttelytilillä varoja, siksi sielä on aina maltillisesti onely & käteistä etutaskussa noin satakakskymppiä
 
mutta eikö ollut aivan ihastuttava vosu! Hän tuli minulle tietoisuuteen instaram ehtotuksena: syksyllä
 
en Minäkään, mitä sitä turhia

Minä vain en pysty pitämään käyttelytilillä varoja, siksi sielä on aina maltillisesti onely & käteistä etutaskussa noin satakakskymppiä

No eijoo ihtelläkään käyttelytilillä varoja. Just saa laskut maksettua ja ruokaa pöytään. Toki liikevaihto korkeampi kun teikäläisellä kun on väkeä talossa.
749BE398-6AD5-40ED-98C2-7B994ADEDB04.jpeg


Ommuuten hölömö vertailla käyttötilin saldoa. Pipelsonista pitäis ottaa mittaa.
 
Ommuuten hölömö vertailla käyttötilin saldoa. Pipelsonista pitäis ottaa mittaa.

on muuten hölömöä vertailla semmosta mistä ei ole kenellekkään mitään hyötyä tai iloa

käteisestä tai sijoituksista on, voi ostaa joskus itelle jotain kivaa
 
Meikäläisen tarvii makuutella vähän ylimääräisiä, kun laukeaa tuon custom-tilatun kitaran toinen maksuerä kohtapuoliin.

Muuten normaalisti ju.. eiku siis siirrän sijoitusjuttuihin ylimääräiset.
 
Back
Ylös Bottom