Ilveskö tuo on..? Meitsillä tää metsäntietämys vähän mitä on.
Jenkeissä taas joissain osavaltioissa lupa pitää Servaaleja, jotka on kanssa tuommoisia pykälän kotikissaa isompia veijareita.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tupsukorvahan se.Ilveskö tuo on..? Meitsillä tää metsäntietämys vähän mitä on.
Jenkeissä taas joissain osavaltioissa lupa pitää Servaaleja, jotka on kanssa tuommoisia pykälän kotikissaa isompia veijareita.
Niin tai "vitun siistiä", vaikka tiedä aina tuostakaan.Miksi sanotaan "vitun kova".
Vittu on pehmoinen paikka
Betty White disagrees(/d)Miksi sanotaan "vitun kova".
Vittu on pehmoinen paikka
Kuolemantapaus toki ikävä, mutta tuo antaa hyvän kuvan julkisen sektorin toiminnasta. Kukaan ei etes huomaa jos joku on viikon pois töistä."Palmian mukaan ravintolan tiloja siivotaan jokaisena arkipäivänä. Ainakaan wc-tilojen osalta väite ei näytä pitävän täysin paikkaansa." HS
Siivoustyö on yleensä (liian) tiukaksi mitoitettua. Jos kohteessa on eri päivinä eri siivooja, niin hyvinkin yksi vessakoppi voi jäädä siivoamatta peräkkäisinä päivinä, jos se on varattu päivittäisen siivoushetken aikana ja siivooja ajattelee, että no, se on putsattu eilen/putsataan sitten huomenna, jos oman vuoron aikana sitä ei pääse siivoamaan. Tuskin kukaan siivooja voi jäädä odottelemaan, josko se oletettu paskallaistuja vihdoin tulisi ulos eikä moni varmaan kehtaa ruveta oveen koputtamaan, että pitäisi päästä pönttöä harjaamaan. Wc-tila kuitataan siivotuksi kokonaisuutena eikä jokaisen erillisen kopin mukaan.
Kuolemantapaus toki ikävä, mutta tuo antaa hyvän kuvan julkisen sektorin toiminnasta. Kukaan ei etes huomaa jos joku on viikon pois töistä.
Käytännössä ihan sama onko työtehtävissä vai ei, palkka juoksee. Vits is nais.
tämä on oikein, omat asiat eivät kuulu kenellekkään muulle!
Minä en ainakaan kerro, mitään, kenellekkään, koskaan! Minun omat asiat ovat Minun omia asioita
Harri on samoilla linjauksilla, asiaa ei:ole
View: https://www.instagram.com/p/CnUgYIKoM8Q/?igshid=YmMyMTA2M2Y=