Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pomo ei kysellyt kadonneen duunarin perään?

jos on ollut semmoinenkin tuunari kyseessä, että pomonkin miele:stä on ollut vain yhteisen edun kannalta hyväksi jos häntä ei työmaalla ole näkynytkään

Isolla D:llähän tämänkaltaisista sepistä oli enemmänkin kokemuksia
 
Piti ilmottaa skidi kouluun. Mitä helvettiä? Ihan just äsken nussein hänen äitiä siittääkseni. Mihin tää aika menee.

Tulikin mieleen, että kolmisen vuotta sitten synty iltatähti. Silloin työkaverit laitto viestiä, että misä oot kunnei töis. Laitoin kuvan sairaalasta ku makoilin pedissä, huolestuivat että onko kaikki ok. Pistin että ei mulla mittään vaimo poksahtaa. Eivät ymmärtäneet mikä case, laitoin kuvan vaimosta maha pinkeenä (tarkennan, ei sakset auki pedissä vaan ihan tolpillaan vielä). Ei vieläkää uskoneet vaan järkeili että onko joku vanha kuva. Selitin että oikeesti toinen skidi syntyy just ny.

Närkästyivät pahasti, että onko jääny jotai kertomatta. Mut eivät olleet kysyneet missään kohtaa, että onko skidi tulossa niin mitä mä sellasta huutelemaan.
 
hukkaan: satarosenttisesti

meikämustalainen ainakin, onely, haaskaa kallisarvoisia luonnonvaroja: aivan turhaan, mitään siitä ei jää käteen

#degröna

Tämä on absolut totta. Mutta ihtelle jää käteen hyvää mieltä ja tyydytystä. Riittä mulle. Ei haittaa vaikka kuihtuu ja kuluu pallo.
 
onnistunut "elmä" olisi jos täysissä järjissä ja voimissa henki pois, vanhuuden kärvistelyä en missään nimissä halua kokea

eli joku hyvin agressiivinen syöpä voisi olla sopiva kohtalo

kaksi tälläistä nähnyt, että toteamisesta 1-2kk ja mullan alle
 

Sait oikein 12/20 kysymystä!
Paljon oli kuvissa tuttua kalustoa, mutta toivottavasti opit myös jotain uutta.

No nyt oli paha. Tuurilla nekin mitkä meni oikein :D pl aseet.
 
onnistunut "elmä" olisi jos täysissä järjissä ja voimissa henki pois, vanhuuden kärvistelyä en missään nimissä halua kokea

eli joku hyvin agressiivinen syöpä voisi olla sopiva kohtalo

kaksi tälläistä nähnyt, että toteamisesta 1-2kk ja mullan alle

Faijan broidille tuli joku massiivinen sytänkohtaus vai mikä lie, meni kesken puuhastelun mökillä naama edellä nurmikkoon, henki pois välittömästi. Luontaisessa elinympäristössä nopiasti saa mennä niin se lienee paras tapa.
 
vanhuuden kärvistelyä en missään nimissä halua kokea

Minä taas olen miettinyt, että se voi olla hieno elämänvaihe, kun ei ole enää mikään kiire minnekään, ei tarvitse suorittaa mitään eikä oikeastaan välittää enää vittuakaan mistään. Kunhan vain on ja elää ja touhuaa minkä jaksaa ja mitä huvittaa. Toki edellyttää, että jonkinlainen järki ja kohtuullinen toimintakyky säilyy, mutta ei siinä missään nuoruuden voimissa tarvitse enää olla.
 
Minä taas olen miettinyt, että se voi olla hieno elämänvaihe, kun ei ole enää mikään kiire minnekään, ei tarvitse suorittaa mitään eikä oikeastaan välittää enää vittuakaan mistään. Kunhan vain on ja elää ja touhuaa minkä jaksaa ja mitä huvittaa. Toki edellyttää, että jonkinlainen järki ja kohtuullinen toimintakyky säilyy, mutta ei siinä missään nuoruuden voimissa tarvitse enää olla.

Työkyvyttömyyseläke 💚
Piporadio soi ja rahaa tulee tilille.
 
Itsehän en lapsista pidä. Muuta kuin omistani tietty. Annan heille kaiken aikani ja revin selkänahasta mitä ikinä tarvitsevatkin.

Mutta nyt oli hauska vieras-lapsi kokemus. Hain skidiä eskarista, siinä odotellessa pari pientä poikaa juoksee käytävällä. Toinen lyö tossulla toista niin että läpsähtää kunnolla, toinen huutaa sen minkä kurkusta lähtee "AI SAATANA". Hienoja poikia olivat.
 
Harmitus meni päälle.

Otin lounaalle lähtiessä mukaan sen puhelimen, jonka suojakuoressa ei ollut lounaskorttia. Jouduin maksamaan ihan pankkikortilla.

Ja ruoka oli aika pahaa.
 
Faijan broidille tuli joku massiivinen sytänkohtaus vai mikä lie, meni kesken puuhastelun mökillä naama edellä nurmikkoon, henki pois välittömästi. Luontaisessa elinympäristössä nopiasti saa mennä niin se lienee paras tapa.

kyllä, kamalin mahtollinen tulevaisuuden scenaario on maata jossain laitoksessa huonolla hoidolla muistisairaana

muistini pätkii jo nykypänä niin väkevästi, että tämä on pelottavan mahtollinen vaihtoehto

joulukuusta esimerkiksi en muista juuri mitään, ei silloin kyllä tainnut mitään tapahtuakkaan? se on kun tämä "elmä" on yhtä pahoinvointiyhteiskunnan oravanpyörässä juoksemista, mikään ei riko rutiineja, lähes tunnin tarkkuudella tapahtuu samat asiat samoihin aikoihin samoina päivinä niin viiikkoja eikä kuukausia erota toisistaan sitten niin millään

töissä aina samaan aikaa, salilla aina samaan aikaa ja samoina päivinä, ulosteellä myös vakio ajat ja päivät, soittoruokalassa piipahdukset vakio iltoina, maitokauppa piipahduksetkin pääsääntöisesti samopina iltoina samoihin aikoihin

lauantaina sauna, saunan jälkeen ei harrasteta, pimeässä, petonalla
 
Viimeksi muokattu:
Back
Ylös Bottom