vokot
asiallista keskustelua, Onely
En ymmärrä mikä noissa maksaa
jonkinlainen saabismi tuossakin sairaudessa täytyy olla kyseessä
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En ymmärrä mikä noissa maksaa
Pomo ei kysellyt kadonneen duunarin perään?
jonkinlainen saabismi tuossakin sairaudessa täytyy olla kyseessä
Mihin tää aika menee.
Mut eivät olleet kysyneet
hukkaan: satarosenttisesti
meikämustalainen ainakin, onely, haaskaa kallisarvoisia luonnonvaroja: aivan turhaan, mitään siitä ei jää käteen
#degröna
Tässä oikein viimeisen päälle terveen mielen ja mm. onnistuneen parisuhteen resepti :DMinä en ainakaan kerro, mitään, kenellekkään, koskaan! Minun omat asiat ovat Minun omia asioita
jää käteen hyvää mieltä ja tyydytystä.
onnistuneen parisuhteen
Sait oikein 12/20 kysymystä!
Paljon oli kuvissa tuttua kalustoa, mutta toivottavasti opit myös jotain uutta.
onnistunut "elmä" olisi jos täysissä järjissä ja voimissa henki pois, vanhuuden kärvistelyä en missään nimissä halua kokea
eli joku hyvin agressiivinen syöpä voisi olla sopiva kohtalo
kaksi tälläistä nähnyt, että toteamisesta 1-2kk ja mullan alle
vanhuuden kärvistelyä en missään nimissä halua kokea
Minä taas olen miettinyt, että se voi olla hieno elämänvaihe, kun ei ole enää mikään kiire minnekään, ei tarvitse suorittaa mitään eikä oikeastaan välittää enää vittuakaan mistään. Kunhan vain on ja elää ja touhuaa minkä jaksaa ja mitä huvittaa. Toki edellyttää, että jonkinlainen järki ja kohtuullinen toimintakyky säilyy, mutta ei siinä missään nuoruuden voimissa tarvitse enää olla.
Faijan broidille tuli joku massiivinen sytänkohtaus vai mikä lie, meni kesken puuhastelun mökillä naama edellä nurmikkoon, henki pois välittömästi. Luontaisessa elinympäristössä nopiasti saa mennä niin se lienee paras tapa.