Uskoakseni, toi oli eka minkä ite oon nähny :(. En oo muodikas. Sniff* Sniff*
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Uskoakseni, toi oli eka minkä ite oon nähny :(. En oo muodikas. Sniff* Sniff*
Reditissä tuo näkemäni on pyörinyt. Suosittelen tarkastamaan hahmot tarkasti.Uskoakseni, toi oli eka minkä ite oon nähny :(. En oo muodikas. Sniff* Sniff*
Sylvi hunningollaoluet ja viini kylmässä. Huh huh.
Huomenna vasta.Palaa ja on
Joko ne Kaivurin bakkanaalit oli ja meni?
Luulen että saamme lukea tämän illan tapahtumista iltalehdestä tai seiskasta.
27,75 millimetriäMitä mitta näyttää? Tämmönen kysely kiertää nyt…
katso liitettä 249618
Fazerin sininen ja Estrellan herkku-sipsit, yhtäaikaa sekaisin, molempien hyvät puolet.jos maitokaupasta pitää hankkia herkkuja niin kyllä sipsit vie voiton suklaatista
Piparin omaavalla kai se munkkia tekee mieli, eikös munkilla ruukaa tehä mieli saaha sitä piparia?Lidlissä oli piparimunkit 3 kpl 1,50 €. Jostain syystä teki munkkia mieli, pipari ja munkki hienosti täydentää toinen toistaan
Antura Pub.Vasta huomenna. Nyt tehtiin toimintasuunnitelmaa Kaivuriin. Tässä tärkeimmät:
1. Ei limpitä vieraisiin pöytiin.
2. Ei katsekontaktia oman porukan ulkopuolelle.
3. Ryhmän homo saa avata suunsa vain syödäkseen ja juodakseen, koska puhetapa paljastaa heti suuntautuneisuuden.
Tuon jälkeen on turvallinen ryhmäsiirtymä keskustan Antura Pubiin. Anturaan liittyen en pysty päättämään, onko kauheampaa jos 1) joku yrittää iskeä siellä vai 2) kukaan ei yritä iskeä siellä(kään).
Antura Pub.
Onko tuo sitten jotenkin kultivoituneempi ravintola kun sijaitsee keskustassa?