Sylvin munkit on jo nähty, milloin esitellään tämä sillivati?
Pahoin pelkään että huomenna.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sylvin munkit on jo nähty, milloin esitellään tämä sillivati?
Kyrvältä.Mitä mitta näyttää? Tämmönen kysely kiertää nyt…
katso liitettä 249618
Vei äsken 2-pyöräistä aivan kuten Sniffari viritettyä PV:tä konsanaan.Rambo.
Jäbä vaihto lennossaKyrvältä.
Rambo pyörii (on vaan hieno raina). Kaljat jätettävä, kun reenin päälle mäkkäriöverit, ei mahu kerta kaikkiaan mitään hiilihapollista.Kohta alkaa subilla Rambo. Onkohan Max laittanu kaljat kylmään.
Vaikka itse puhun päivittäin lontoota, en ymmärrä tämän viestin sanomaa. Tai siis ymmärrän, mutta en kontekstia.I find myself slightly annoyed when a Finn whose mother tongue is Finnish, writes in English because it is easier for her - and from the context I notice that she has used the wrong word.
And after it becomes clear between the lines that it must be distancing as a means of managing anxiety, I feel like a bit of a bad person.
Oikein vituttaa tällainen, kun niillähän on näin kunnon metallipäänkin mielestä hyviäkin lyriikoita. Esim. Rockstar, oikein hyvää vittuilua.Nickelback ja biisillä ei oikeastaan ole väliä.
Biisit itsessään kuullostaa aivan samalta, aivan sama minkä biisin sattuu kuulemaan.Oikein vituttaa tällainen, kun niillähän on näin kunnon metallipäänkin mielestä hyviäkin lyriikoita. Esim. Rockstar, oikein hyvää vittuilua.
...mutta en kontekstia.
Vieraalla kielellä ei ilmeisesti tunnu niin ahdistavalta.
EhkäpäVieraalla kielellä ei ilmeisesti tunnu niin ahdistavalta.
Opetellulla kielellä kommunikoidessa ei tunnu niin vahvasti, että se on "minä itse" joka puhuu, helpompi irroittautua henkisesti siitä sanomasta, vaikka asia olisikin sama. Olla itse ulkopuolinen tilanteessa tms.Vieras kieli ei ole tunnekieli. Se on vain opeteltuja sanoja peräkkäin.
No olihan se.Ny on asiallinen tönäri.
mitvit
Listasimme 11 ihanaa joululeffaa ja -sarjaa, jotka todella kannattaa katsoa – näillä pääset taatusti joulufiilikseen
Jouluelokuvien suurkuluttaja listaa joukon katsomisen arvoisia, uudempia joululeffa- ja sarjasuosikkeja, joita et välttämättä vielä ole nähnyt.www.is.fi
listalta puuttuu
View: https://www.youtube.com/watch?v=gYWvwkXreaI
Juu, homman tajusin sinänsä, mutta itse viestin konteksti kateissa. Oliko siis sinun mielipide, lainaus jostain, joku muu? Eli en osannut tulkita. Enkä oikein osaa vieläkään. Tai sitten tää liitty johkin toiseen viestiin, jota en lukenut.Täysin suomalainen asiakas kommunikoi englanniksi, koska hän kokee vaikeaksi kommunikoida suomeksi vaikka osaa sitä natiivisti.
I love You
Minä rakastan Sinua
Tuntuvatko nämä erilaiselta sanoa toiselle ihmiselle?
Tämän päiväisen asiakkaan sosiaalisten tilanteiden pelko hankaloittaa jopa sähköistä toisille ihmisille viestimistä. Vieraalla kielellä ei ilmeisesti tunnu niin ahdistavalta.