Minä taas en keksi miksi ostaa ysivitosta kun parempaakin on tarjolla? viereisessä hanassa tankauspisteellä
Polttomoottorilla ei ole makuaistia, eikä muitakaan fiiliksiä. Jos kulkupelille speksien mukaan kelpaa oktaanin puolesta 95 ja etanolia saa olla 10 pinnaa, niin hinta-laatusuhteeltaan parasta on silloin 95E10.
Ei se kisabensan 104 oktaaniakaan tuo yhtään enempää tehoa perusmoottoriin, mutta mahdollistaa tehokkaamman moottorin rakentamisen puristus- ja ahtopaineiden puolesta. Nakutus on se oleellinen juttu tässä. Ja alkoholi alentaa palamislämpötilaa, silläkin on etunsa, ei se mikään haittatekijä ole.
Ysikasia, veepoveria, miksei sitte tilais samantien kisabensaa tynnyreissä, tavalliselle käyttöautolle = helmiä sioille.
en minä itsellekkään osta halvinta maitoa, vaan parempaa
Sulla onkin makuaisti ja mielipiteet.
Mutta sama se mulle mihin sijoittajaporhot euronsa tuhlaa, ihmetyttää vaan että hukkaan heitetään sekuvaan ja sitte murehditaan samalla ku tuli näppäilyvirhe osakkeiden myyntihinnoissa.
Positiivista, että joku sentään myykin niitä, ne jotka aina vain ostaa ja kuvittelee sillä tienanneensa ne vasta hassuja on.
Jahas. Se olisi itsenäisyyspäivä. Voisi lähteä huutelemaan herjoja yli itärajan.
Itsenäisyyspäivän kunniaksi ryssäkilpinen käskai pyöri jaloissa satasen alueella seiskaviittä. Oisin huudellu, mutten viittiny, ku muitaki läsnä.