Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Loppuiskohan se tuolla kiinteistöllä @kake- :nkin remonttivimma, kun tuota koittas saada asuttavaan kuntoon?
Haha, näytti ihan mielenkiintoiselta.

Laittelin muuten tänään yhden huoneen jalkalistat. Tietty sen jälkeen, kun asukki muutti pois.

Kaksi makuuhuonetta ja porraskäytävä tässä listoilla seuraavana.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
1670349246972.png
 
Minulla ei aiemmin ole ehtinyt vielä, heräilyn ja aamuruokailun jälkn kävin istumassa parisentuntia ulosteeellä ja sitten piipahdin maitokaupassa ja sitten aika onkin kulunut ruokailun parissa ja tölsyä katsellen, suihkussakäymässä jälkeen tuli vasta tylsyys
 
huomasiko kuntit, että Heikelän Jussi on napannut itselleen oikein Vosujen Vosun!

Minä siis en ainakaan ollut tietoinen heistä, voi olla että olen aikaani jäljessä
 
Minulla ei aiemmin ole ehtinyt vielä, heräilyn ja aamuruokailun jälkn kävin istumassa parisentuntia ulosteeellä ja sitten piipahdin maitokaupassa ja sitten aika onkin kulunut ruokailun parissa ja tölsyä katsellen, suihkussakäymässä jälkeen tuli vasta tylsyys
Aamupala, gymi, purilaiset, sohvaa, sänkyllä pötköttelyä (paskojen "huumori" sarjojen bingetttämistä tabletilta), sauna, sohva, sänky, sohva, sänky jne.
 
Lipponen ja Hägglund meni tonne taustalle istuskelemaan ja juttu maistu.

Siinä on muuten kaks semmosta ukkelia joita historian kirjoittajien pitää haastatella oikein perusteellisesti. Nä äijät on vielä elossa ja kykeneviä kertomaan mitä aikanaan tapahtui.
 
Viimeksi muokattu:
Minä taas en keksi miksi ostaa ysivitosta kun parempaakin on tarjolla? viereisessä hanassa tankauspisteellä
Polttomoottorilla ei ole makuaistia, eikä muitakaan fiiliksiä. Jos kulkupelille speksien mukaan kelpaa oktaanin puolesta 95 ja etanolia saa olla 10 pinnaa, niin hinta-laatusuhteeltaan parasta on silloin 95E10.

Ei se kisabensan 104 oktaaniakaan tuo yhtään enempää tehoa perusmoottoriin, mutta mahdollistaa tehokkaamman moottorin rakentamisen puristus- ja ahtopaineiden puolesta. Nakutus on se oleellinen juttu tässä. Ja alkoholi alentaa palamislämpötilaa, silläkin on etunsa, ei se mikään haittatekijä ole.

Ysikasia, veepoveria, miksei sitte tilais samantien kisabensaa tynnyreissä, tavalliselle käyttöautolle = helmiä sioille.
en minä itsellekkään osta halvinta maitoa, vaan parempaa
Sulla onkin makuaisti ja mielipiteet.

Mutta sama se mulle mihin sijoittajaporhot euronsa tuhlaa, ihmetyttää vaan että hukkaan heitetään sekuvaan ja sitte murehditaan samalla ku tuli näppäilyvirhe osakkeiden myyntihinnoissa.

Positiivista, että joku sentään myykin niitä, ne jotka aina vain ostaa ja kuvittelee sillä tienanneensa ne vasta hassuja on.
Jahas. Se olisi itsenäisyyspäivä. Voisi lähteä huutelemaan herjoja yli itärajan.
Itsenäisyyspäivän kunniaksi ryssäkilpinen käskai pyöri jaloissa satasen alueella seiskaviittä. Oisin huudellu, mutten viittiny, ku muitaki läsnä.
 
ihmetyttää vaan että hukkaan heitetään sekuvaan ja sitte murehditaan samalla ku tuli näppäilyvirhe osakkeiden myyntihinnoissa.

näppäilyvirhe oli huomattavasti merkitsevämpi määrä

säästäisin vuodessa noin 126e jos käyttäisin ysivitosta ysikasin sijaan

jos kulutus pysyisi samana ja sehän nousisi, kun sitä palaa enemmän eli säästö olisi vielä pienempi
 
säästäisin vuodessa noin 126e jos käyttäisin ysivitosta ysikasin sijaan
Sama se mulle, millä kukakin ajaa, mutta ei ole parempaa ja huonompaa bensaa, on erilaisia eri tarpeisiin.

Mutta
kulutus ... nousisi, kun sitä palaa enemmän eli säästö olisi vielä pienempi
Tälle tieteelliset perustelut, kiitos.

Jos tällaisen väitteen esittää, se pitää kyllä perustella.
 
Koulun harjoittelu ja koulu muutenkin lähestyy loppuaan, uhkapeli antoi pienen lohturahan, air fryerissa tirisee kana ja pekoni, muutama päivä vapaata, olut. Hetken harkitsin myös kuntoilua, mikä on jo lähimpänä kuntoilua kuin hetkeen.
 
Nyky bensa ruiskuvehkeissä ECU kyllä haistelee mitä soppaa käyttää ja lähinnä sytkää säätää sen mukaan (enemmän tehoa ja vääntöä mikä taas parantaa taloudellisuutta) että ei se mitään huuhaata ole tankata 98 tai parempaa.
Kaveri joka ajaa viikottain jonku 3-400km maantietä töiden puolesta (aina samaa reittiä) sanoi testailleensa ja todenneensa 98lla noin 0,5l/100km pienemmän kulutuksen Macanilla.
 
Kaveri joka ajaa viikottain jonku 3-400km maantietä töiden puolesta (aina samaa reittiä) sanoi testailleensa ja todenneensa 98lla noin 0,5l/100km pienemmän kulutuksen Macanilla.
Ajeleeko Oulun suuntaan? Voisi tuoda sieltä tänne etelämmäksi yhtet etulliset kormoranit tojotaan.
 
Back
Ylös Bottom