Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
!!! Flunssan jälkimainingeissa yritin levätä ja tuli tylsää; päätin tässä iltapäivällä testailla millaisia kuvia itsestä saisi ja olisi helpoin ottaa - siinä kun olin toppia vaihtamassa huomasin sattumalta kamerasta näkyvän peilin ja sieltä näkyvän selän - sitten pitikin jättää paita pois ja ottaa kuva!

Siis, minullahan on vieläkin selkälihaksia ja VYÖTÄRÖ! (Siis tekemättä juuri mitään, mutta joskus on. Tehty.)

Ihan on kuulkaa jees kunto tällaiseksi kohta nelikymppiseksi toimistotyöläiseksi, joka jumppailee kotona milloin sattuu ja miten sattuu. Salilla käynyt viimeksi ehkä vuonna 2019 tai sitä ennen. Lisäksi katabolia on vahvasti #läsnä päivittäin, koska satun tykkäämään ulkona reippailusta.

Olen kyllä tyytyväinen!

-Eikä kasvoissakaan mitään vikaa ole, niitä minä yritin kuvata mutta joutuikin ottamaan kuvia teemalla #päivänkunto, ihan ilman mitään etukäteispumppailujumppaa.
-Rintoja en edelleenkään aio ostaa, tykkään omistani!

IKR5mQu.png


Tässähän tuli ihan sellainen fiilis, että pitäisikö alkaa treenata ja syödä niin prkleesti, niin voisin ensi kesänä juhlistaa nelikymppisiä olemalla #kunnossa.
Tosin tyssäisi varmasti riittävään syömiseen; Juuri tänään haaveilin pitkästä lumikenkäilyretkestä keväthangilla. Kataboliakatabolia... Mutta reippailusta en luovu!
En osta rintoja enkä luovu reippailusta, näillä mennään.
smilie_frech_132.gif
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ketään varmaan kiinnosta, mutta Jusuf halus varmistaa, että puhun linjassa profiilini kanssa ja halus nähdä miten hälle vastaan. Kiinnostaa ns. vitusti alkaa selittämään omaa työhistoriaansa alusta saakka tietämättä yhtään mihin (edes mihin maahan) ois hakemassa, kun kaikki korkealla tasolla relevantti lukee jo kertaalleen profiilissa..
 
Itsenäisyyspäivän paraati ykkösellä!
 
Voin helposti kuvitella @Saatana n tuonne komentosillalle.

 
Back
Ylös Bottom