Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nyky bensa ruiskuvehkeissä ECU kyllä haistelee mitä soppaa käyttää ja lähinnä sytkää säätää sen mukaan (enemmän tehoa ja vääntöä mikä taas parantaa taloudellisuutta) että ei se mitään huuhaata ole tankata 98 tai parempaa.
Mitenkä käytännössä tuo 95 ja 98 välinen energiaero parantaa tehoa ja vääntöä
Tuo on tietenkin yhden (ison) turbokoneen lukema, mutta kumminkin.Herr doctor tuossa antoikin autenttista dataa että 0,5l vie vähemmän 98.
Kaverini rakentaa mekaanisesti ahdettua old skuul työntötankokasia, johon tulee polttoaineeksi e85 koska #DeGrönatekniikan-maaliman jutunkin kun luki niin niin ilimi-selevästi näkyi rivien-välistä että onely syy miksi ysivitosta tuputetaan on #DeGröna
Tuo on tietenkin yhden (ison) turbokoneen lukema, mutta kumminkin.
Teoriassa kai turbokone pystyy paremmin "ottamaan polttoaineesta" tehon ulos kun pystyy vaikuttamaan muuhunkin kun sytytyshetkeen, korkeampaa puristusta kestävä polttoaine -> voidaan puskea kovempi paine myös ilmaa sylinteriin, ts voidaan säätää palotapahtuma optimaallisemmaksi myös ilman määrää säätelemällä. Luulisin. Toki myös huipputehoa voidaan ottaa himpun enemmän (näin joskus testin, GTI golffissa vaikutus oli tyyliin 5-10hp) kun voidaan puskea enemmän bensaa ja sen vaatima ilmamäärä sisälle.
keskustelua tisseistä
Ei vaan se tekee sen tehon mitä tarttee sen 80km/h pitämiseen pienemmällä bensamäärällä. Teoriassa, onko sillä mitään käytännön merkitystä, on eri asia.Niinniin. Mulla golffissa 125hp. Mutta emmä sillä kaasu pohjassa ajele. Vetelen letkan etummaisena 80kmh. Sitä järkeilin tyhmänä että jos ajan kasi vaihteella 2000 kierrosta niin onko siinäkin tilanteessa 5-10 heppaa enemmän käytössä ja sitä kautta merkittävästi vähemmän kuluttaa? Kuitenkin se ero 95 ja 98 välillä oli 0-5 tilavuusprosenttiyksikköä. 50 litran tankissa 0-2,5l ja silllä tsuhaa 800km.
meni
E85 oktaanit noin 105, intternjetin mukaan. e: eikös kjönigsseggi tehny jonku kotteron jossa oli viinalla tyyliin 10-20% enemmän poweria kuin bensalla ajaessa?Kaverini rakentaa mekaanisesti ahdettua old skuul työntötankokasia, johon tulee polttoaineeksi e85 koska #DeGröna