Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
120 riitti tankilliseen ysikasia, ei olis tarvinnu 200 katevarausta. OMpa halpaa taas.
Ovatkohan nuo 95 ja 98 samoja tuotteita tällä hetkellä? Siitähän oli jotain puhetta että tingitään biokomponentin sekoittamisesta koska tämä bentsiinin hintakriisi. Muutenkin hassua miten nuo määritellään, max 5% tai 10% biomönjää seassa. Vähän niinkun myisi jauhomakkaraa max 99,9% lihaa. Tosin se on vain maksimi mikä itse asetettu. Eikö joku minimikin pitäisi olla?
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
On niiden 95 ja 98 ominaisuuksissa muutakin eroa, kuin viinan määrä.

Niin juu oktaanilukema. Itselle toki kumpikin kävisi. Tai siis autolle. Mutta ei oikein ole tarkempaa tietoa paljonko viinaa noissa aineissa loppupeleissä on. Tietty mitä vähempi sen parempi, en sillä valita, mutta jotenkin normaalin markkinoinnin säännösten ulkopuolella nuo.
 
siitä tulee noin sanoisinko tasan 18vuotta, kun olen henkilökohtaiseen polttomoottorivehekeeseen tankannut viimeksi jotain muuta kun ysikasia tai vpoweria
 
tein nyt kuitenkin sillälailla tyhmästi että avasin sen osakesäästötilin

on tämä vähän jännenpää, kun on pelissä 439 kappaletta kempoweria, ja kovaa voittoa pitäisi tehdä!
 
Pitäskö se hommata itekin vielä joku aikuisten kello. Tietty veden pitävä niin syvälle, ettei tarvii ikinä mennä ja semmonen, joka ei pidä aikaa. Koska hieno feature olla automaatti.

Tai sit vaan niitä kitaroita.
 
Aikuisten kello on siitä huono, että ei sitä oikein voi käyttää. Joku maradoona käyttää kahta kelloa molemmissa ranteissa, mutta väitän että puosta pitää watsia vasemmassa ja roleksia oikeessa.
Sit taas jos watsin jättää veks, niin sit tarvii raahata mukana rahapussia ja puhelinta sun muuta.

Toki kaappiin noita voi ostaa vaikka kuinka. Hienoja ne on sielläkin.
 
Tietty veden pitävä niin syvälle, ettei tarvii ikinä mennä ja semmonen

eikö tuon verenpitävyyren tarkoitus ole enemmän se, että kesällä sateen sattuessa ei tarvi suojella kelloa ja muina vuodenaikoina saa pestä vesihanan alla

tämä merkitys on myös allekirjoittaneella taskupuhelimessa vesitiiviydellä, en minä sillä ikinä veten alla valokuvia ota, mutta vesisateella pidän farmarinhousuntaskussa missä voi kostua ja jos rähmääntyy niin pesen raanan alla

Yours
 
eikö tuon verenpitävyyren tarkoitus ole enemmän se, että kesällä sateen sattuessa ei tarvi suojella kelloa ja saa muina vuodenaikoina saa pestä vesihanan alla
Voi myös #lomaillessa olla #altaalla huoleti ja #näkyy.

Ja kun kumminkin joku kysyy että pitääkö lomalla niin aikaa tietää, niin tietenkin pitää, jotta tietää milloin vaappua esim avautuvaan buffettiin #lihavaaoloa hankkimaan&ylläpitämään.
 
eikö tuon verenpitävyyren tarkoitus ole enemmän se, että kesällä sateen sattuessa ei tarvi suojella kelloa ja muina vuodenaikoina saa pestä vesihanan alla
Kyllä minun käsittääkseni sukeltajankellon idea on se, että se tosiaan kestää painetta sinne, minne on luvattu. Eri asia tietty, jos jengi ostaa noita siksi, että voi pestä käsiään kello kädessä, mut kertoo minusta just vähän noiden kellojen ostamisen älyttömyydestä :D

Huom. en toisaalta halua missään nimessä tuomita, mihin kukakin käyttää ylimääräisensä. Iteltähän on menossa kitaraprojektiin tuommonen sama 4k€. Vähän taitaa jäädä lopulta alle.
 
eikö sinulla kulje taskupuhelin mukavasti mukana farmarihoisun etutaskussa, toisessa etutaskussa avaimet ja papperiraha, kolikot takataskussa

Usein puhelin mukana, muttei aina tartte. Esim lenkillä. Watsilla voi vastata, soittaa, tekstata, maksaa . Avaimiakaan tartte, Yale linuksella näppäilee oven auki. Paperirahaa negative ja kolikkoja negative.

Autolla jos liikkuu avaimet tarttee kun ajaa vanhoilla romuilla. Ja autossa säilyy hepulin, kolikot ja seteliraha jotka on jostain vaihdantataloudesta sinne tullut.
 
Esim lenkillä

no ei kai ny lenkillä roleksiakaan tarvi

mutta kun menet ulosteelle tai seurusteluravintolaa niin sielä se saa olla kädessä ja sielä voi olla taskupuhelinkin taskussa, ja rahat
 
koskahan olen käynyt viimeksi lenkillä, ainiin coronan jälkeen kun olin pitänyt sen 7päivää liikunnatonta ja kävin suorittamassa sen sallitun 15min kävelyn

sen jälkeen hyötyulkoilua, onely (työ ja kapakkimatkoja)
 
koskahan olen käynyt ulosteella tai seurusteluravintolassa, ainii coronan jälkeen kun olin pitänyt muutaman vuoden ulosteetonta, kävin työ -paikan syömingeissä.

Sen jälkeen ei seurustelua, onely työ syömingit.
 
koskahan olen käynyt ulosteella tai seurusteluravintolassa

Minä: viimeviikolla

tämä viikko saattaa mennä niin, että tänään, ehtoolla sitten, seurusteluravintolaan ja huomenna, päivällä sitten, ulosteelle

koska: mitäs sitä yksin kotonakaan istumaan?
 
Back
Ylös Bottom