Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Iski perhana flunssa, luulin että vältin kun kaikki muut perheenjäsenet sairastui jo viikko sitten. Onneksi on pirtulla uutettua kuusenkerkkäjuomaa, sillä lähtee tauti ja tarvittaessa myös taju.
 
Muistakaa köyhiä ja kärsiviä joulunaikaan!

Minä kävin ostamassa (Perintörahoilla) lahjakortteja ruokakauppaan ja nyt postitan niitä paikalliseen jouluapuryhmään ilmoittautuneille avuntarvitsijoille.

Mielikuvissani näen, kuinka pikkupiltit reippaasti lappavat sokeroitua joulupuuroa suuhunsa ja haukkaavat kinkkuvoileipää ja mökin mummo imeksii posket lommolla suklaakonvehteja haudutellessaan Karjalanpaistia.

Mahdollista tosin on, että rahat menevät ryyppyremmin kaljoihin ja röökiin - mutta ajatushan toisen ilahduttamisesta tässä on se tärkein juttu.

Jumalakin rakastaa iloista antajaa!
 
Kyllä minun käsittääkseni sukeltajankellon idea on se, että se tosiaan kestää painetta sinne, minne on luvattu. Eri asia tietty, jos jengi ostaa noita siksi, että voi pestä käsiään kello kädessä, mut kertoo minusta just vähän noiden kellojen ostamisen älyttömyydestä :D
Onhan se, mutta eihän niitä kukaan siihen nykyään käytä kun on sukellustiatokoneet ja kaikki. Pitkän ajan saturaatiosukeltajia...onkohan niitä vielä? Näitä jotka on viikkojakin paineen alla ja asuu pohjassa paineen alla. Niillehän/niiden tarpeisiinhan nuo on alunperin tehty, tuossakin omegassa ja vastaavassa röleksissä(*) helium venttiilit ja härpäkkeet. Eihän niillä mitään 99,9999% käyttäjistä tee, mutta ohan se komiaa.

Itse kaipaan sen pienen veden kestävyyden lisäksi peltirannekkeen ihan vaan siksi, että röissä saattaa roiskua eritteitä ja muita rumihin nesteitä niin ei tarvi ressata ja voi pestä koko kellon tarpeen vaatiessa.

e: (*) röleksissa taitaa helium venttiili puuttua vielä submarinerista, siidwellerissä sitten on (veden pitävyys, mitä rontti kilometri)
 
Jos sitäkään.

e: sitten kun saan aikaiseksi Submarinerin ostaa niin pakko käyä sillä joku sukellus vetämässä

Paina tollanen deep sea challenge

Rolex%20DEEPSEA%20Titanium%20Wrist%20shot.jpg
 
Back
Ylös Bottom