Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onhan se, mutta eihän niitä kukaan siihen nykyään käytä kun on sukellustiatokoneet ja kaikki. Pitkän ajan saturaatiosukeltajia...onkohan niitä vielä? Näitä jotka on viikkojakin paineen alla ja asuu pohjassa paineen alla. Niillehän/niiden tarpeisiinhan nuo on alunperin tehty, tuossakin omegassa ja vastaavassa röleksissä(*) helium venttiilit ja härpäkkeet. Eihän niillä mitään 99,9999% käyttäjistä tee, mutta ohan se komiaa.

Itse kaipaan sen pienen veden kestävyyden lisäksi peltirannekkeen ihan vaan siksi, että röissä saattaa roiskua eritteitä ja muita rumihin nesteitä niin ei tarvi ressata ja voi pestä koko kellon tarpeen vaatiessa.

e: (*) röleksissa taitaa helium venttiili puuttua vielä submarinerista, siidwellerissä sitten on (veden pitävyys, mitä rontti kilometri)
Et vissiin pahemmin ressaa aseptiikastakaan 😂
 
Vitsit ja sitsit voitti. Vastassa oli pari jasua, mutta ei yhtään taka-jasua. Ei tainnut olla yhtään minkäänlaista taka-henkilöä kentällä Jaappanialla, epätyypillistä.
 
siitä tulee noin sanoisinko tasan 18vuotta, kun olen henkilökohtaiseen polttomoottorivehekeeseen tankannut viimeksi jotain muuta kun ysikasia tai vpoweria
Mitä, saako kaupanhyllystä merssun, joka vaatii oktaaniltaan vähintään 98 bensaa? Montako ahdinta aaämgee on sen lohkon kylkeen ruuvannu? Mahtaa hinta olla reilusti kuusinumeroinen...
että tänään, ehtoolla sitten, seurusteluravintolaan
Muistithan myös seurustella ihmisten kanssa?
Minulle ei anna kukaan, kärsin
Anna sinä välillä, siitä se lähtee.
 
Ysikasia toki ympäristösyistä. Sen verran kohtelias pitää olla Amazonian sademetsiä kohtaan, ettei autoilullaan niitä muuta sokeriruokoviljelmiksi. Mieluiten ostaisin 0% ethanol bentsiiniä. Tehoakin taitaa olla hieman enempi ja moottoria ja osia kuluttaa vähemmän?
 
Back
Ylös Bottom