Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ai niin unohtu sanoa kävin syömässä sushia, täällähän sushifaneja riittää.
Näissä konseptiin kuuluu ne limanuljaska kanat ja muut lihat, onko joku kokeillut tuota kinkkien soodapehmennystä lihalle? Naudan lihan kanssa joku järki voisi olla jos ei ole filettä ja nopeasti paistelee jotain wokkia, niin mureutus/pehmennys paikallaan?🤔
 
Just yks päivä tuli mieleen että @cisco n pitäisi hakea tätä duunia.

Minä voisin hakea, mutta epäilen että saisin kenkää heti ensimmäisestä artikkelista kun jossain sivulauseessa toteaisin, että nykypolitiikka tarvitsisi Johtaja Siitointa takaisin Valhallasta laittamaan asiat järjestykseen.
 
Saatavuus vähän mitä on. Atria kantaa ovelle.

Ja ylivoimaisesti parhaat lihat suoraan tiloilta.
Listan kärjessä etelleen itse metsästä vedetyt.

Tänään oli kotipaikalla ohjelmassa ketjut traktoriin, levy perään ja samalla hitsasin kerran kantoon ajetut portaat kuntoon.

Nyt vaan lunta odotellessa.
 
Hehe.

Tohtori laittanut Toriin "ostetaan Land Cruiser" ilmoituksen salanimellä "Veikko"

Hämäyksen vuoksi sijaintinakin Pirkanmaa.

Mutta ei tämän ketjun vakiojäseniä niin vain jekuteta.
 
Nainen katsoo edelleen vähän väliä ylen pentuliveä. Havaintoni koiranpennun elämästä.

#nukkuu
#katollaan
#jokuistuupäällä
#jonkukuonosuussa
#tissillä
En ole itse pentuliveä katsellut, mutta livenä muutaman pentueen maailmaan johdatellut, niin on kyllä älyttömän antoisaa puuhaa kaikilla mittareilla. En ihmettele, jos sitä myös halutaan seurata viteolla.
 
Listan kärjessä etelleen itse metsästä vedetyt.

Tänään oli kotipaikalla ohjelmassa ketjut traktoriin, levy perään ja samalla hitsasin kerran kantoon ajetut portaat kuntoon.

Nyt vaan lunta odotellessa.
Itellä taas muiden metsästä tuomat, niin säästyy maksa siltäkin reissulta. Mutta joo, tuore riista kyllä pesee aika lujaa verrokit.
 
20221126_212450.jpg

Jarkko 💙
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom