Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Paskat oli maisemat ja muutenki tyhmää hommaa

IMG_20221126_220029.jpg
 
Claudia Schiffer josta tykkäsin kovasti nuorena poikana.
Eikös hänestä ollut aikanaan juttua, että esitti David Copperfiledin tyttöystävää maksua vastaan? Näin muistelen.
e. Nuorena poikana Jalliksen hallissa olin katsomassa Coppperfieldin Taikaa. Oli kyllä livenä huima kokemus. Ennen esitystä oli "tiukka kuulutus", että, jos näkyy videokameroita yms, niin heti koko halli tyhjennetään ja esitys perutaan kokonaan.
 
Eikös hänestä ollut aikanaan juttua, että esitti David Copperfiledin tyttöystävää maksua vastaan? Näin muistelen.
e. Nuorena poikana Jalliksen hallissa olin katsomassa Coppperfieldin Taikaa. Oli kyllä livenä huima kokemus. Ennen esitystä oli "tiukka kuulutus", että, jos näkyy videokameroita yms, niin heti koko halli tyhjennetään ja esitys perutaan kokonaan.

Hehe hyvin luo tunnelmaa vaikka ei olis mitään väliä onko videokameraa vai ei. Mikä tuossa oli huimaa? Taikuutta ei varmaankaan ole olemassa, että mitä illuusiota tekivät ja miten?
 
Eikös hänestä ollut aikanaan juttua, että esitti David Copperfiledin tyttöystävää maksua vastaan? Näin muistelen.
e. Nuorena poikana Jalliksen hallissa olin katsomassa Coppperfieldin Taikaa. Oli kyllä livenä huima kokemus. Ennen esitystä oli "tiukka kuulutus", että, jos näkyy videokameroita yms, niin heti koko halli tyhjennetään ja esitys perutaan kokonaan.
En tiiä mutta jostain syystä pilkahti mieleen toinen nuoruuden suosikki, Anitra Ahtola. Miten lie säilynyt, pitää googlettaa.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom