Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
#taidemuseoarkkitektuuria

54DDC978-1B5F-4253-BD8E-D42624B842C6.jpeg
 
Kyllä täällä kun katselee Tampereen keskustan kattojen ylle tulee vähän nostalginen olo ja ehkä vähän tulee mieleen, että voisiko tämä taas olla minun kaupunki? :unsure:
 
Nuoriso-osasto (n.20v.) kysyi meidän keski-ikäisten ikiä ja sain spontaanit kehut etteivät uskoneet niin vanhaksi! 😂 En kuulemma näytä ollenkaan niin vanhalta!😂
 
Mietiskelin, kuinka Tohtori aikoo selviytyä joulunpyhistä. Täytyykö sohvaan hankkia ylimääräinen levikeosa, jotta Tohtori ei tursua yli reunan 🤔
Liian myöhäistä sille. Mutta ONNEKSI en tykkää jouluruuista. Ja on yksi joulun pyhäpäivä töitä, joten ei mennä muiden ruokien ääreen.
 
katso liitettä 249253

Miltä kaikki yli 40-vuotiaat näyttävät nuorison mielestä.

Jos puumailijat haluavat kerätä katseet pantterikuosilla, niin ilmeisesti jossain myöhemmässä vaiheessa pilkut tuppaavat tipahtamaan pois ja jäljelle jää pelkkä pohjaväri.
Beige ja vaaleanharmaa vaikuttavat valtaavan jossain vaiheessa ikäihmisten vaatekaapin, sukupuoleen katsomatta.
Edes musta ei sano niin selvästi, että älä katso tänne päin, kuin seniorin päällä oleva beige.

Ellun tyyli oli moitteeton kaikissa sävyissä, mutta kyllä häntäkin värit pukivat.
queen-elizabeth-ii-.jpg
44fa67405e4dc8b1928febe1f887e63b.jpg
 
Lissulta miesten pyllyjä, tohtori valittelee lihavuutta, Sylvi liikekannalla, ciscolla poliittista agendaa, kontsalla kertomus yhdynnästä.

Pikaselaus viimeisimpiä sivuja ja kaikki ennallaan 😁 mulla oli tunnarit hukassa täs välissä!
 
ja Fea olet sinäkin liikekannalla tänään? Hyvä viikonloppu, minäkin. Kohti tempparipääkaupunkia 😍 jännä nähdä tekeekö booli miten tepposet..
 
ja Fea olet sinäkin liikekannalla tänään?
Minä olin eilen, oli kyllä hauskaa ja kivaa!
Loppupäivän ajattelin vain seurata tohtorin jalanjälkiä ja tavoitella mukavan pulleaa oloa syömällä ja palautumalla eilisestä. :giggle:

Hauskaa iltaa!
 
Minä olin eilen, oli kyllä hauskaa ja kivaa!
Loppupäivän ajattelin vain seurata tohtorin jalanjälkiä ja tavoitella mukavan pulleaa oloa syömällä ja palautumalla eilisestä. :giggle:

Hauskaa iltaa!
Kiitos 🥰
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom