Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
#hirwiänlihawaolo
Liian myöhäistä sille. Mutta ONNEKSI en tykkää jouluruuista. Ja on yksi joulun pyhäpäivä töitä, joten ei mennä muiden ruokien ääreen.Mietiskelin, kuinka Tohtori aikoo selviytyä joulunpyhistä. Täytyykö sohvaan hankkia ylimääräinen levikeosa, jotta Tohtori ei tursua yli reunan
Minulla tuo luku tulee täyteen vasta ensi kesänä, vielä siis 39 - mutta sekin oli "niiin vanha!"
Beige ja vaaleanharmaa vaikuttavat valtaavan jossain vaiheessa ikäihmisten vaatekaapin, sukupuoleen katsomatta.
En allekirjoitaLissulta miesten pyllyjä, tohtori valittelee lihavuutta, Sylvi liikekannalla, ciscolla poliittista agendaa, kontsalla kertomus yhdynnästä.
Pikaselaus viimeisimpiä sivuja ja kaikki ennallaan mulla oli tunnarit hukassa täs välissä!
Minä olin eilen, oli kyllä hauskaa ja kivaa!ja Fea olet sinäkin liikekannalla tänään?
Tilanne on paha.tohtori valittelee lihavuutta
KiitosMinä olin eilen, oli kyllä hauskaa ja kivaa!
Loppupäivän ajattelin vain seurata tohtorin jalanjälkiä ja tavoitella mukavan pulleaa oloa syömällä ja palautumalla eilisestä.
Hauskaa iltaa!