Huomasin, että olen lottovoittaja. 10egua rapsahti.
Voittajafiilis kanssa, 5€ rapsahti pelitilille.
Sijoitin autoomaattipeliin ja voitin jotain 50.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Huomasin, että olen lottovoittaja. 10egua rapsahti.
Huh, nyt on oluella käsittämätön hinta! Sporttibaari Qatarissa vetää taksat katosta läpi
Jalkapallon MM-kisaisäntä Qatarin Marriott-hotellin sporttibaari Champions Sports Bar on vienyt oluen hinnan uudelle tasolle. Vai maksaisitko 92 euroa oluttuopista?www.iltalehti.fi
sisäänpääsymaksu finaaliin noi 274 euroa, joka tekee yhden juoman hinnaksi noin 92 euroa.
Hitsautunu kiinni siis?235e olis perän laakerisarja. Pyöränlaakereissakin oli klappia melkein yhtä paljon kuin Tri:n yläpyörän laakerissa.
Tilanne ei vielä ollut ihan niiiin paha.Hitsautunu kiinni siis?
Riittää myyntiinki tuulisina päivinä.
Oli muuten omalla koiralla joskus erikoinen vaiva. Eläinlääkärin mukaan, vanhassa ruohossa voi olla jotain ihme homeitiöitä (muistaakseni)omituinen vatsapöpö
Minulla mitään kavereitakaan ole. Etes perunoita. Varsinkaan paahdettuja.Kaveriksi paahdettuja yrttiperunoita.
Tästähän puuttuu ratkaiseva tekijä, eli ruokajuomat.#paikkakunnalla kun on nykyään kaksi vaihtoehtoa missä syömässäkäymässä niin kunpi: tänään
1
Porsaan lehtipihvit ja maustevoi-kastike L,G
Valkosipulitofua ja yrtti verde VE,G
Perunamuusia L
2
Broileria ja paprika-koskenlaskijakastiketta (L,G) Uunifetaa (VL,G) Yrttiperunat (VE,G)
Uunissa paahdettua broileria ja paprika-koskenlaskijakastiketta. Kasvisruokana pehmeää uunifetaa runsaalla valkosipulilla ja kirsikkatomaateilla. Kaveriksi paahdettuja yrttiperunoita.