Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pernat oli kolikon muotoisia ja niissä oli yrttejä. Maistu hyvältä. Ei maistunu kolikoilta eikä lämpimältä suolaiselta maidolta.

perunakolikko5-956x1024.jpg
 
Itse ehdin asua Espoossa lähes 40 vuotta ja kun sieltä pois pääsi, niin en ole keksinyt vielä yhtään, pienintäkään asiaa, siis vitun mitään, mitä Espoossa olisi ikävä. Se varmaan kertoo, millainen läpi kyseinen paikkakunta on.

Alepan robotit on ihan kivoja. Tosin nekin lähti jo talvilomalle.
 
Alepan robotit on ihan kivoja. Tosin nekin lähti jo talvilomalle.

Lähtivät toistaiseksi, ei ole takeita paluusta. Todennäköistä kai kuitenkin.


"Hei, hei, robotit! 🤖❤️ Sympaattiset kuljetusrobottimme tulivat puolen vuoden pilottijakson aikana tutuksi tuhansille Alepan asiakkaille. Nyt on aika heilutella heipat, sillä robotit vetäytyvät toistaiseksi Espoon kaduilta."
 
Itse ehdin asua Espoossa lähes 40 vuotta ja kun sieltä pois pääsi, niin en ole keksinyt vielä yhtään, pienintäkään asiaa, siis vitun mitään, mitä Espoossa olisi ikävä. Se varmaan kertoo, millainen läpi kyseinen paikkakunta on.
Itse asuin 15 vuotta ja sitten katsoin parhaaksi poistua paikalta. Ainut paikka mihin siellä voisin muuttaa on haukilahti.
 
Käytkö Ubudissa tai vuorilla. Keli on paljon inhimillisempi.
Ei, teema oli Nusa Penida ja dyykning.

On se kova. Olen useamman painoluokan kookkaampi ilman lomareissujakin joten prosentuaalisesti mitattuna Herr Doctor vei selkeästi voiton.
Silloin taisi mennä 68 -> 75-6. +10%. #numeroita

Ette kertonu että tsadissa slush ens viikon to-pe. Tarvii tulla kys yöksi sinne, oli kiven alla hotlahuoneet. Löyty sokos presidentistä joku iivana design huone sentään.
Seuraavalla viikolla oper/ot-päivät, kylä täynnä kännistä kirurkia.

Mennyt toista tuntia eikä kukaan ole kysynyt joko se polvi kestää astua.

Pilalla koko ketju.
Pahoittelen, matkalla oltu vasta rontti 24h, perille kun pääsee niin matka-aika noin 34h. Mutta Suomessa jo.
 
Lähtivät toistaiseksi, ei ole takeita paluusta. Todennäköistä kai kuitenkin.


"Hei, hei, robotit! 🤖❤️ Sympaattiset kuljetusrobottimme tulivat puolen vuoden pilottijakson aikana tutuksi tuhansille Alepan asiakkaille. Nyt on aika heilutella heipat, sillä robotit vetäytyvät toistaiseksi Espoon kaduilta."

Ei noissa mitään taloudellista järkeä varmaankaan ollut. Ja jos nyt joku noita tarvitsee, niin varmaankin liikuntarajoitteinen talvella ja sohjoon robotti stoppaa.
 
Niin ja työperäistä muuttoahan tämä, kummankin duunit Espoossa niin ei paljoa hyödytä olla radan varressa Helsingissä. Junalla flygarille 18min, sitä tulen kyllä kaipaamaan vanhasta paikasta, vaikka eipä tuota kovin usein käytä.
 
Ajattelin aloittaa dieetin! Tulin sushi-buffaan. Näin mautonta ruokaa ei nimittäin paljoa viitsi mussuttaa. Ja mahdoton operaatio ottaa selville, ettei missään ole eläimenraatoa - mukaanlukien nilviäiset ja raaka kala - piilotettuna. Eli olen nyt syönyt riisiä, kurkkua, avokadoa ja kananmunaa soijakastikkeella. Onhan se nättiä toki ja puikoilla syöminen on hauskaa.

Urhoollisesti söin jopa annoksen misokeittoa. Se on kuulemma erittäin terveellistä. Pakko olla, koska on aika pahaa. Muutama merilevähiutuva siinä pinnalla kellui. Millainen sairas mieli keksii tämmöistä?

Tosin hoksasin, että tarjolla on lisäksi paistettuja ja kuumasti maustettuja nuudeleita. Öljy valuu suupielistä 😋 Myös kevätkääryleet ja chilisoossi sentään maistuvat joltain. Eli ei miinuskaloreilla tänäänkään loppujen lopuksi.
 
Tilasin kalusteen kotiintoimituksella ilman sisäänkantoa.
Varauduin laittamalla huulipunaa ja tietysti hymyilin nätisti.
Sisäänkanto #suoritettu 😇

Oli kyllä työpäivän paras hetki jutella mukavan kuljettajan kanssa!
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom