Etkai sie mikhän mamu ole senthän?
Koen olevani.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Etkai sie mikhän mamu ole senthän?
Helposti kunhan muistaa espoolaisuuden perusprinsiipit eli bussikaistalla ajamisen katumaasturilla/teslalla.
Ilman venettä vaan larppaa espoolaista.espoolaisuuden perusprinsiipit
Mikä ihmeen yrttikolikko? Varmaan joku Porilainen termi.Yrttikolikkoperunoita ja cola-BBQ possua. Voi veljet. Tuli santsattua. Ja jälkiruokana rocky road.
Ei edes kaduta.
Ilman venettä vaan larppaa espoolaista.
Espoo
Itse ehdin asua Espoossa lähes 40 vuotta ja kun sieltä pois pääsi, niin en ole keksinyt vielä yhtään, pienintäkään asiaa, siis vitun mitään, mitä Espoossa olisi ikävä. Se varmaan kertoo, millainen läpi kyseinen paikkakunta on.
Alepan robotit on ihan kivoja. Tosin nekin lähti jo talvilomalle.
Itse asuin 15 vuotta ja sitten katsoin parhaaksi poistua paikalta. Ainut paikka mihin siellä voisin muuttaa on haukilahti.Itse ehdin asua Espoossa lähes 40 vuotta ja kun sieltä pois pääsi, niin en ole keksinyt vielä yhtään, pienintäkään asiaa, siis vitun mitään, mitä Espoossa olisi ikävä. Se varmaan kertoo, millainen läpi kyseinen paikkakunta on.
Ei, teema oli Nusa Penida ja dyykning.Käytkö Ubudissa tai vuorilla. Keli on paljon inhimillisempi.
Silloin taisi mennä 68 -> 75-6. +10%. #numeroitaOn se kova. Olen useamman painoluokan kookkaampi ilman lomareissujakin joten prosentuaalisesti mitattuna Herr Doctor vei selkeästi voiton.
Seuraavalla viikolla oper/ot-päivät, kylä täynnä kännistä kirurkia.Ette kertonu että tsadissa slush ens viikon to-pe. Tarvii tulla kys yöksi sinne, oli kiven alla hotlahuoneet. Löyty sokos presidentistä joku iivana design huone sentään.
Pahoittelen, matkalla oltu vasta rontti 24h, perille kun pääsee niin matka-aika noin 34h. Mutta Suomessa jo.Mennyt toista tuntia eikä kukaan ole kysynyt joko se polvi kestää astua.
Pilalla koko ketju.
Ilman venettä vaan larppaa espoolaista.
Lähtivät toistaiseksi, ei ole takeita paluusta. Todennäköistä kai kuitenkin.
"Hei, hei, robotit! Sympaattiset kuljetusrobottimme tulivat puolen vuoden pilottijakson aikana tutuksi tuhansille Alepan asiakkaille. Nyt on aika heilutella heipat, sillä robotit vetäytyvät toistaiseksi Espoon kaduilta."Robokuljetus | S-kaupat ruoan verkkokauppa
S-kaupat on tuttu ruokakauppasi verkossa – tee tilaus sinne, missä sinäkin olet.www.s-kaupat.fi
Seuraavalla viikolla oper/ot-päivät, kylä täynnä kännistä kirurkia.
Riippuu varmaan hyvin pitkälti onko oma vai vieras sairaala ja minkä alan kirurki.Mitenhän känninen kirurgi toimii ensiavussa potilaana Neuvoo sössöttäen lääkäriä ja vaatii saada itse operoida? Oikea unelma-asiakas.