-kake-
urpo
SIKA! Eiku. #meetooo tai jotain. Pakko olla jotenkin väärin.Tilasin kalusteen kotiintoimituksella ilman sisäänkantoa.
Varauduin laittamalla huulipunaa ja tietysti hymyilin nätisti.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
SIKA! Eiku. #meetooo tai jotain. Pakko olla jotenkin väärin.Tilasin kalusteen kotiintoimituksella ilman sisäänkantoa.
Varauduin laittamalla huulipunaa ja tietysti hymyilin nätisti.
Niin onkin. Ajattelin ennen, että minä olen tällaisen yläpuolella mutta en enää jaksa olla.SIKA! Eiku. #meetooo tai jotain. Pakko olla jotenkin väärin.
Tunnen vain junantuomia eikä yhdelläkään ole venettä. Eli Espoossa on menossa isot larpit.
Voi toki liittyä sosiaaliluokkaan.
Ainut paikka mihin siellä voisin muuttaa on haukilahti.
Olin tulossa sanomaan osanottoni, mutta somea selatessa huomasin että teillä on siellä tämmöinen paikka.Muutin profiilin kaupungiksi Espoon. @Laardi selviääkö tästä ilman terapiaa?
Täältä löytyy samanlainen, myös ne oranssi ja keltainen osa hyttiä tallessa. Tuohan on peräisin sieltä viherpiiperö- @Sylverö n suosikkipaikasta ympäristön säästämiseksi ja turhan kulutuksen vähentämiseksi.katso liitettä 249006
Mulla ainakin on vene!
Piilopirtti keskellä Nuuksiota olisi sinänsä ok, mikäli ihmiset saisi sieltä helvettiin häiritsemästä.
Siksihän sanoin, että jos ihmiset saisi katoamaan sieltä.Taitaa kaikenmaailman marjanpoimijaa, koiran ulkoiluttajaa ja viikonloppuvaeltajaa olla täynnänsä. Parhaillaan venäläisiä versioita heistä. Ainakin viikonloppuisin joutuisit lähtemään kauemmas mökille karkuun.
Aikanaan oli tämmönen botski.
Siksihän sanoin, että jos ihmiset saisi katoamaan sieltä.
Ja minä muistan, kuinka siellä pystyi joskus käymään ihan rauhassa vaikka sienestämässä, pari ihmistä tuli ehkä vastaan. Nythän siellä ei ole vuosikausiin ole sen vertaa ollut luonnon rauhasta tietoakaan, että viitsisi lähteä edes maisemia katsomaan.