Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
mites kuntien suu pannaan, kun tein kamuxmaiset vitsikaupat solteqista?

kai silläkin voi tilin tehdä?
 
Olen tässä kampaajalla istuessani tehnyt ajanvarauksia fysioterapiaan ja kauneushoitolaan ihan vaan ennakoiden kohta tilille tupsahtavaa dinerosiirtoa. Ihq olla prinsessa 💛

Kauhea pelko jo persiissä, että rahat loppuvat juuri, kun pääsen leveän elämän makuun 😬
Ihan stressiä pukkaa.
 
Olen tässä kampaajalla istuessani tehnyt ajanvarauksia fysioterapiaan ja kauneushoitolaan ihan vaan ennakoiden kohta tilille tupsahtavaa dinerosiirtoa. Ihq olla prinsessa 💛

Kauhea pelko jo persiissä, että rahat loppuvat juuri, kun pääsen leveän elämän makuun 😬
Ihan stressiä pukkaa.
Onneksi olet oikeassa paikassa, täältä saa varmasti parhaimmat vinkit mihin kannattaa sijoittaa perintö.
 
Jää pois nykyisestä päivätyöstä ja ryhdyt sijoitusammattilaiseksi. Tai jopa perustat sijoitusyhtiön. Yhtistät näin työn ja harrastuksen. Tittelitkin olisivat hienot: Toimitusjohtaja ja hallituksen puheenjohtaja VokotCapital Oy.

Nyt kahvi.

Kolme entistä työkaveria jättäytyny päätoimiseks sijoitusammattilaiseks tasan 50 vuotiaana. Yks pari vuotta sitten ja kaks tämän vuoden aikana. Insinöörihommia kaikki tehneet uransa n. 4-6k€/kk luokkaa ollu ligut heillä uran vime vuodet. Jokainen ikänsä sijoitellut vokot tyyliin. Nostan kyllä hattua heille.

Kaikkia kolmea yhdistää se, että lapsettomia, asuvat kerrostalossa. Työssäkäyvä naisystävä yhdellä. Kaks muuta poikamiestä.
 
Nyt minä istun täällä yleisövessassa. Pimeässä. Liian pitkä istunto, koska vessasta sammuivat valot. Yritän heiluttaa kättä vessakopissa, mutta liiketunnistin ei havaitse. Jonkun pitäisi kävellä. Itse en voi, koska pylly pyyhkimättä.

Täällä ei ole ketään muuta.

Mitä teen? Täytyykö soittaa 112? Apua!
#myday
 
Kuinkahan monta kuppia kahvia olenkaan tänään litkinyt?

Kakkakin tuli suihkuna.
 
siinä on kyllä jo senmoinen rahamälli, että vaikka on hinpunverran höveli rahankäytön suhteen niin ei tuota kyllä loppumaan saa
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom