Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Pieni sähkölasku, ei lumitöitä ja vähemmän päästöjä kun ei tarvitse lämmittää niin paljon, niin sehän on kuin laittaisi rahaa pankkiin itselle ja ilmastolle. (y)

sylverö ei taida asua sähkölammitteisessä, eikä työ ole täysin sähköstä riippuvainen
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
sylverö ei taida asua sähkölammitteisessä, eikä työ ole täysin sähköstä riippuvainen

Juu. Kaukolämpö. Näin vaihdevuosissa sisällä riittää alempikin lämpötila. Yleensä on kuuma.

En ole koskaan tehnyt lumitöitä, joku setä pörrää tarvittaessa pikkutraktorilla pihassa.

Piporadio soi ilman ulkoista virtalähdettä.
 
Minua ainakin syö Miestä jo nyt mahdolliset tulevat sähkökatkot

niistä aiheutuu monenmoista muresta, laitteita saattaa särkyä, kaikenmoista hässäkkää aiheuttaa ja sanomista tulee varmasti!

kotonakaan ei ole kukaan koskaan lohduttamassa
 
20221108_145436.jpg
 
Minua ainakin syö Miestä jo nyt mahdolliset tulevat sähkökatkot

niistä aiheutuu monenmoista muresta, laitteita saattaa särkyä, kaikenmoista hässäkkää aiheuttaa ja sanomista tulee varmasti!

kotonakaan ei ole kukaan koskaan lohduttamassa

Olen laskeskellut että tulevilla nykyhinnoilla yhden kuukauden sähkölasku saattaisi mennä yli 1000 eurua jos oikein kylmää pitäisi.
 
Sehän olisi hieno ja romanttinenkin näky kun horjuisitte yhdessä Kaivurin anniskelualueella aamukymmeneltä.

No, tätä täytyy sitten kuitenkin harkita. Minulla tietysti yllä jotain piukkaa ja niukkaa ja ehdottomasti leopardikuvioista.

Nyt kun muutaman vuoden voi kuluttaa Perintöä, on samalla hyvää aikaa suunnitella tulevaisuuden rahoitustapoja. Jotain tuollaista sugardaddymeininkiä ajattelin. 70-80-v ori. Paksu lompakko ja paljon osakkeita, niin rakkauskin jaksaa kukoistaa.
 
Perinnöstä puheenollen...

Huomenna on pankkitapaaminen. Nyt pitäisi vihdoin päästä tekemään elintasoni hetkellisen nousun mahdollistavia tärkeitä tilisiirtoja. Odotusaika on ollut pitkä ja tuskallinen.

Harmi vain, kun ne kolme muutakin osakasta ovat edelleen olemassa. Muuten voisin ohjata kaiken itselleni.
 
Päivämäärä on vielä sopimatta, mutta aion viettää työkyvyttömyyseläkkeellejäämisjuhlaani Pub Kaivurissa. Kutsuttuina vierainani on kaksi erikoislääkäriä ja yksi Possulla ajeleva insinööri. Teemme tutustumismatkan Sylvin tulevaisuuteen 🧡
Kai tilaisuuteen saapuvia on informoitu että kannattaa ottaa noin 1 promille pohjia jo valmiiksi?
 
Olen laskeskellut että tulevilla nykyhinnoilla yhden kuukauden sähkölasku saattaisi mennä yli 1000 eurua jos oikein kylmää pitäisi.
4,5 sentin hinnallakin menee 500 kylmässä kuussa. Tammikuussa katkeaa tämä ihanuus, jatkoa on tarjottu 28 sentillä - odotan vielä.
 
2900kwh on yhden kuukauden ennätys, viime vuoden joulukuulta. Normaalisti talvikuukaudet menee n 2400kwh. Ihan kohtuullisesti kun 200m2 lämpee suoralla sähköllä. Saa nähdä väheneekö ku alkanu säännöllisesti lämmittä takkaa ja pudotin huonelänmön 23->21.

Sinänsä tuolla vitunkaan väliä kun 4snt sähkö ens vuoden toukokuulle.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom