Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Veikkaus.

Kuinka paljon Herr Doctor lihoo loman aikana?

Kuinka monta Bintangia Herr Doctor juo loman aikana?

Minä arvaan: 2 kg 400 gr ja 16 pulloa.
Ottakaamme huomioon massatasapaino.

Olen tässä nyt snickers dieetillä, koska sai halvalla.

Ei ne ainakaan minun vatsaan kerry. 🤷‍♂️

Prkl että on rankkaa tämä bodaaminen. Säkrifaissia ja dedikeissöniä. *huppu päähän ja tuima katse tyhjyyteen*
 
Mikä se semmoinen loma on, missä menee noin vähän puikulaa?
#aktiiviloma

Opiksi.

Screenshot_20221110-192003_Gallery~01.jpg
 
Täällä alkaa huomenna G20 kokous. Jokunen pollari kaduilla ohjaamassa liikennettä ja vilkkuvaloisia saattueita mustia mersuja huiteli menemään.
 
Olen kuullut, etteivät miehet osaa yleensä erotella onko minulla meikkiä vai ei: kuulemma joskus (huulipunaa lukuunottamatta) näkee, että jotain *ehkä* on mutta eivät osata eritellä, että mitä.
Tänään ultimaattinen laiskimus asian suhteen: Aamulla en jaksanut meikata, mietin että ehtiihän sitä.

-Lopulta päätin luottaa tuohon miesten sokeuteen ja laitoin vain suht vahvaa huulipunaa Teams-palaveriin. Hieman itseä häiritsi mutta pitää sanoa, että onpa muuten kiva kun ei tarvitse pestä kasvoja työpäivän päätteeksi! Väsyneitä silmiäkin saa hieroa ihan rauhassa! Jatkossa enemmän näin. :barefoot:
 
Ei tämäkään päivä hukkaan mennyt, opin jotain uutta:

Karvakieli

Karvakieli on erittäin harvinainen. Karvakielen aiheuttaa rihmamaisten kielinystyjen liikakasvu kielen pinnalla. Huono yleiskunto ja huono suuhygienia saattavat lisätä karvakielen esiintyvyyttä samoin kuin tupakointi, runsas kahvin juonti, pitkäaikainen mikrobilääkehoito (antibioottihoito) ja hapettavien suuvesien käyttö.

Karvakielelle on tunnusomaista kielen pinnan pidentyneet rihmanystyt, kielen pinta voi vaihdella väriltään keltaisesta mustaan. Karvakieli on oireeton, mutta siihen voi liittyä pahanhajuinen hengitys. Karvakielessä voi olla myös sienitulehdus.

kaki.jpg
 
mnkäs tähären HellsingforsBös:ssä on tommonen ponmpsahdus, lähes kaikissa salkkuni tuotteissa, tapahtunut tänään?

onko myynnin paikka?
 
möin,taas, harviat

ja tein päivittäisen tavoitevoiton

#hyvääbisnespäivää
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom