Tulee asuttua kaukana kaikesta, niin kaikkialle on pitkä matkaOletTeko kaupparatsu vai mistä moiset kilometrit?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tulee asuttua kaukana kaikesta, niin kaikkialle on pitkä matkaOletTeko kaupparatsu vai mistä moiset kilometrit?
JumaLauta Fårdista et luovu!Onkohan minun aika luopua autosta. Vähän turhan iso kulu siihen nähden, että ajan sillä ehkä vajaan 50km viikossa.
Kuvia saatana.Hyvä päivä, ostin runkonaulaimen.
En usko ennen kuin kokeilen, mutta pakko kai se on pihinä kokeilla.Olin aikeissa yksi päivä ostaa pakaste mustikoita, mutta sitten silmäni näkivät pakaste mustaherukoita, jotka olivat huomattavasti edullsempia. Nyt muutaman aamun laittanut puuroon, jumalaare nämä on parempia kun mustikat.
On paljon enemmän makua kuin mustikoissa!En usko ennen kuin kokeilen, mutta pakko kai se on pihinä kokeilla.
muoks. puolukkaakin ois perkeleesti.. en tiedä muuta käyttöä sille, kuin viinasten maustaminen.. toivottavasti emäntä tietää.
Eikös kynttilää käytetä tuohon tarkotukseen usein.Ongelma.
Minun pienessä keittokomerossa on ikivanhat vetolaatikot - jotain puu/lastulevyhässäkkää, mistä niitä on jokunen vuosikymmen sitten tehty. Ne liukuvat hirmuisen vaikeasti auki ja kiinni eli käyttömukavuus on negatiivinen.
Voiko niihin laitaa jotain liukuvoiteeksi? Öljyä? Imeytyykö se vain materiaaliin tai jotenkin muuten mähmääntyy niin, ettei apua ole?
Yksi laatikko jämähti kerran sen verran pahasti puoliavoimeksi, että riuhdoin sitä vimmalla. Laatikosta lähti lopulta se etuseinä irti. Naputtelin sitten vasaralla laatikon liitokset kohdilleen. Ne olivat jotenkin vänkyrät ja huonosti yhteensopivat.
Kuinka paljon tuommoinen puu reagoi ilmankosteuteen? Joskus tuntuvat tiukemmilta eli olisiko vähän turhan ahtaaksi tehty.
Valitettavasti tuleva Perintöni ei ole niin valtaisa, että voisin ostaa asunnon itselleni ja teetättää uudet keittiökaapit ☹
Onko kuvassa kake ja kaken faija?
View: https://www.instagram.com/p/CkP2GANjlp2/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
Mikä siinä muuten on, kun ulkoilutat koiraa niin samaan aikaan tuntuu olevan kaikki alueen koiran ulkoiluttajat liikkeellä? Näin ainakin ite muistelen kun aikoinaan oli koira ja lähti sen kanssa lenkille.Vittukuvituttaa koiran kanssa lenkillä, kun joku pässi lähtee kävelemään samaan suuntaan.
Pitää loikkia johonkin mettäpolulle karkuun pimeessä. Jooo tuonnehan minä olinkin menossa....Vittu.
Siellä sitten kengät kurassa ja risut naamassa. Vain saadakseni ahdistava paskanjauhanta loppumaan.