-kake-
urpo
AijaiVähän turhan iso kalu
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
AijaiVähän turhan iso kalu
Pitäisikin tehdä taas ristiretki tuonne 70-luvun mekkaan.
Saako tarkennusta oluen mallista?Tuopissa aivan jumalaisen hyvää olutta, masussa ihan ok kebab-puikkoja ja Tapparaan ei ole vielä häviöllä.
Optimaalisessa maailmassa olisi vielä tissit naamalla.
No mulla on 3 ja tässä viime kuussa yhteensä 100km. Harrastuksia pitää olla.Onkohan minun aika luopua autosta. Vähän turhan iso kulu siihen nähden, että ajan sillä ehkä vajaan 50km viikossa.
Onkohan minun aika luopua autosta. Vähän turhan iso kulu siihen nähden, että ajan sillä ehkä vajaan 50km viikossa.
Ahven sanoi:
Näin muuten Saatanan tänään. Tarkkailin tilannetta laiturin läheisyydestä.
Ei ollut välineitä minun onkimiseen, nälkä jäi.
Piruuttaan varmaan näyttäytyi.
Mulukku.
ajan sillä ehkä vajaan 50km viikossa.
Saako tarkennusta oluen mallista?
Eihän siinä mitään järkeä ole. Mutta se on hauskaa.
No joo, mä en jaksais maksella turhasta. Oletan, että mulla on huomattavasti pienemmät tulot kuin sulla. Eikä se auto mulla harrastuksestakaan oikein mene.No mulla on 3 ja tässä viime kuussa yhteensä 100km. Harrastuksia pitää olla.
E. Ei kun huijasin vähän. 300km, mutta kummiskin.
Ei. En huoli nyt ketään tähän.Onko sulla miestä laiffissa
Siis ei liity autoon
Itse ajanut 5tkm nuoriso 20tkm tähän mennessä. Noin 14tkm sähköllä.Tänä vuonna alkaa olemaan kohta 30tkm kasassa jos ei jo ole, varmasti oma ennätyslukemani. Siinä on Clio kovilla, mutta merkittävä osuus matkoista on onneksi ollut firman ajoa kilsakorvausten kanssa.
Katsoin noita viime vuonna ja muistaakseni kommentoin tännekin (vai olikohan EM-kisojen aikaan), että nyt olisi telkussa oikeasti urheilullista porukkaa!Käänsin TV kakkoselle ja siellä on menossa telinevoimistelun MM-kisat, ei jumalauta on toi hurjaa touhua aivan ällistyttävää mihin ihminen pystyy.
Reipas 7 kk ja yli 30 tkm ajettu
Ei edes huvita laskeskella niitä euroja ja tunteja mitä tuohon menny..