Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pitäisikin tehdä taas ristiretki tuonne 70-luvun mekkaan.

Sainkohan vahingossa kuitenkin pienen lehtipihvin? Ei ollut edes tuon pizzalautasen kokoinen. Liha oli kyllä mureaa ja hyvää. Retro raitaranut ja sivusalaatti kiinankaali/kurkku/purkkiananas aika koomisia. 😆 Uuniperunoilla ens kerralla ja iso sisäfile kokeiluun. Jos ei koko säväytä, niin tulee penaltya.
 
Onkohan minun aika luopua autosta. Vähän turhan iso kulu siihen nähden, että ajan sillä ehkä vajaan 50km viikossa.
No mulla on 3 ja tässä viime kuussa yhteensä 100km. Harrastuksia pitää olla.

E. Ei kun huijasin vähän. 300km, mutta kummiskin.
 
Viimeksi muokattu:
Ahven sanoi:

Näin muuten Saatanan tänään. Tarkkailin tilannetta laiturin läheisyydestä.

Ei ollut välineitä minun onkimiseen, nälkä jäi.

Piruuttaan varmaan näyttäytyi.

Mulukku.

😲


feed-me-hungry.gif
 
No mulla on 3 ja tässä viime kuussa yhteensä 100km. Harrastuksia pitää olla.

E. Ei kun huijasin vähän. 300km, mutta kummiskin.
No joo, mä en jaksais maksella turhasta. Oletan, että mulla on huomattavasti pienemmät tulot kuin sulla.🤷🏻‍♀️ Eikä se auto mulla harrastuksestakaan oikein mene.

Onko sulla miestä laiffissa

Siis ei liity autoon
Ei. En huoli nyt ketään tähän.
 
Tänä vuonna alkaa olemaan kohta 30tkm kasassa jos ei jo ole, varmasti oma ennätyslukemani. Siinä on Clio kovilla, mutta merkittävä osuus matkoista on onneksi ollut firman ajoa kilsakorvausten kanssa😍.
Itse ajanut 5tkm nuoriso 20tkm tähän mennessä. Noin 14tkm sähköllä.
 
Reipas 7 kk ja yli 30 tkm ajettu 😒
Ei edes huvita laskeskella niitä euroja ja tunteja mitä tuohon menny..
 
Vuonna 2020 tuli nähtyä suomea 55tkm verran. Tämän vuoden metrit jäänee alle 20tkm. Tuon alle ei taida taipua vasta kun duunissa juoksemisesta pääsee lopullisesti eroon.

Se onni toki touhussa, että työnantaja+verottaja kuittaa aiheutuneet kulut ja ajankäytön.
 
Käänsin TV kakkoselle ja siellä on menossa telinevoimistelun MM-kisat, ei jumalauta on toi hurjaa touhua aivan ällistyttävää mihin ihminen pystyy.
Katsoin noita viime vuonna ja muistaakseni kommentoin tännekin (vai olikohan EM-kisojen aikaan), että nyt olisi telkussa oikeasti urheilullista porukkaa!
Jos olisin ollut illan kotoa, olisin katsonut nämä ihan vain hämmästelläkseni toisten voimaa ja kehon hallintaa.
 
Ostin kotteron 2014 kun sillä oli silloin mittarissa jotain 60tkm. Nyt taisi tulla täyteen 100tkm.

Kun porukoista jättää aika (mutsi soitti päivällä ettei ukko jaksa nousta enää seisomaan) ja ainut kaveri tekee viimeisen virheen niin kilometrit tiippuu hyvin vähiin.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom