Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
miksi? Minä vain kysyn?


Lääkäri .... luopuisi turhista mies- ja nainen-sanoista: Kuukautiskipuista potilasta voitaisiin kutsua naisen sijaan kohdulliseksi​




Eräältä tutulta naiselta on kohtu leikattu veks. Ei siis ole kohdullinen. Epätasa-arvoinen nimitys tuo.

Miksei naisia vois kutsua pillullisiksi ja miehiä kullillisiksi?

Jos mieheltä on leikattu kulli veks ja tilalla avohaava, niin ansaitsee kutsuttavan pillulliseks. Tai jos pillun päälle ommeltu reisinahka niin kullillinen.

Tämähän on ratkaistu. 100000 euroa tutkimusrahaa valtiolta kiitos.
 
miksi? Minä vain kysyn?


Lääkäri .... luopuisi turhista mies- ja nainen-sanoista: Kuukautiskipuista potilasta voitaisiin kutsua naisen sijaan kohdulliseksi​

Niinpä, kohdullisella kuitenkin on kaksi x-kromosomia, kiveksellisellä vain yksi ja sen kaverina y. Siinä sukupuolien moninaisuus.

Seksuaali-identiteetti olkoon sitten itse kullakin mikä on...

Lisää ihmeteltävää, hullu on tämä maailma.

 
Voi hyvät ystävät ja kylänmiehet.

Sieltähän se tulla tupsahti:
työkyvyttömyyseläke myönnetty 🥳

Nyt tähän vielä Perintö päälle, ja se on armoton raipati rai!!!
Mulle kans. Eläke.

Huomenna työterveyshoitajan tarkastus. Pyörtyyköhän se kun lukee esitietolomakkeita...?
 
E1278D64-70C6-47CC-A233-7831A1DC22E4.jpeg
 
Joko on pöytävaraus tälle illalle Kaivuriin?

Kyllähän tuo houkuttelisi, mutta pitää odottaa Perintö ensin.

Ja obduktioon tilaan tietysti lohivoileipäkakkua ja menen sinne railakkaasti juhlimaan joku päivä 🍻

Täyttelin juuri lomakkeet vuokratyöfirmaan. Tarkoitus on keikkailla catering-puolella. Ihan vähän vaan niin, ettei tule hiki eikä pahamieli.
Eläkkeen päälle saa tienata 800€/kk 😮
Ensiksi pitää nyt hommata eläkeläisverokortti, tirsk.
 
Kyllähän tuo houkuttelisi, mutta pitää odottaa Perintö ensin.

Ja obduktioon tilaan tietysti lohivoileipäkakkua ja menen sinne railakkaasti juhlimaan joku päivä 🍻

Täyttelin juuri lomakkeet vuokratyöfirmaan. Tarkoitus on keikkailla catering-puolella. Ihan vähän vaan niin, ettei tule hiki eikä pahamieli.
Eläkkeen päälle saa tienata 800€/kk 😮
Ensiksi pitää nyt hommata eläkeläisverokortti, tirsk.
Ja tuonne mukaan toimintaan.

 
Sinä sentään käyt tarkastuksessa.

Ystäväni kylmäkirurgi on jo vuosia jotenkin keplotellut itsensä niistä pois! Sujuvasti vaan valehtelee puhelimessa tthoitajalle, että mittaa verenpainetta säännöllisesti ja käyttää alkoholia vain kohtuullisesti.
Meinasin kyllä perua, ei ne pakollisia ole.

RR mittasin huvikseni torinlaidalla asiakkaita odotellessa. 140/80
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom