Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
miksi? Minä vain kysyn?
Lääkäri .... luopuisi turhista mies- ja nainen-sanoista: Kuukautiskipuista potilasta voitaisiin kutsua naisen sijaan kohdulliseksi
Lääkäri Jenni Puoliväli-Oksala luopuisi mies- ja nainen-sanoista silloin, kun niillä ei ole merkitystä: Kuukautiskipuista potilasta voitaisiin kutsua naisen sijaan kohdulliseksi
Lääketieteellisissä julkaisuissa pitää huomioida sukupuolen moninaisuus, sanoo Jenni Puoliväli-Oksala.ilkkapohjalainen.fi
Niinpä, kohdullisella kuitenkin on kaksi x-kromosomia, kiveksellisellä vain yksi ja sen kaverina y. Siinä sukupuolien moninaisuus.miksi? Minä vain kysyn?
Lääkäri .... luopuisi turhista mies- ja nainen-sanoista: Kuukautiskipuista potilasta voitaisiin kutsua naisen sijaan kohdulliseksi
Joko on pöytävaraus tälle illalle Kaivuriin?Voi hyvät ystävät ja kylänmiehet.
Sieltähän se tulla tupsahti:
työkyvyttömyyseläke myönnetty
Nyt tähän vielä Perintö päälle, ja se on armoton raipati rai!!!
Mulle kans. Eläke.Voi hyvät ystävät ja kylänmiehet.
Sieltähän se tulla tupsahti:
työkyvyttömyyseläke myönnetty
Nyt tähän vielä Perintö päälle, ja se on armoton raipati rai!!!
Sylvistä tulee Nato-lonkeron suurkuluttajase on armoton raipati rai!!!
Huomenna työterveyshoitajan tarkastus
Huomenna työterveyshoitajan tarkastus. Pyörtyyköhän se kun lukee esitietolomakkeita...?
Joko on pöytävaraus tälle illalle Kaivuriin?
Ja tuonne mukaan toimintaan.Kyllähän tuo houkuttelisi, mutta pitää odottaa Perintö ensin.
Ja obduktioon tilaan tietysti lohivoileipäkakkua ja menen sinne railakkaasti juhlimaan joku päivä
Täyttelin juuri lomakkeet vuokratyöfirmaan. Tarkoitus on keikkailla catering-puolella. Ihan vähän vaan niin, ettei tule hiki eikä pahamieli.
Eläkkeen päälle saa tienata 800€/kk
Ensiksi pitää nyt hommata eläkeläisverokortti, tirsk.
Meinasin kyllä perua, ei ne pakollisia ole.Sinä sentään käyt tarkastuksessa.
Ystäväni kylmäkirurgi on jo vuosia jotenkin keplotellut itsensä niistä pois! Sujuvasti vaan valehtelee puhelimessa tthoitajalle, että mittaa verenpainetta säännöllisesti ja käyttää alkoholia vain kohtuullisesti.