Tää moottorisänky on kyllä oiva, saa asennon jossa selkä saa olla rentona.Eipä sillä, ei mulle selällään olokaan sovi
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tää moottorisänky on kyllä oiva, saa asennon jossa selkä saa olla rentona.Eipä sillä, ei mulle selällään olokaan sovi
Nii-i..
Alaselän kunnosta se ei kerro hevonvittuakaan.
Eikös se Ison Sairaalan Kaikkonen suositellut pirtun lisäksi hierontaa? joko ThaiTai no kertoo se sen ettei siellä hierojalla kannata käydä.
Eikös se Ison Sairaalan Kaikkonen suositellut pirtun lisäksi hierontaa? joko Thai![]()
Moottorisänky kyllä huippu. Harvoin enää nukun pääty ihan alhaalla koska huono paska selkä. Ei kipeydy kun jätän hiukan päätyä koholle. En varmasti enää pärjäisi ilman moottoria.Tää moottorisänky on kyllä oiva, saa asennon jossa selkä saa olla rentona.
Teen joskus ite.Huomenna bursa päivä, mitä valmiita sämpylöitä tohtori käyttää vai teetkö nekin itse?
No olis lukenu mille-feuille, niin olisin tiennyt, googlen mukaan sama asia, tuhat lehtisenä olen myös kuullut.@TJJ mikäs se on nimeltään sitte tuo napoleon?
En.Oletko käynyt kiropraktikolla?
Eikai kukaan selän leikkaamisesta ole puhunut? Eikä selkää nyt ylipäätään pidä pääsääntöisesti leikata selkäkivun vuoksi.Tiedä häntä mutta mä noudatin Matti Meron itselleni antamia ohjeita eikä selkää tarttenu ikinä leikata.
Moottorisänky kyllä huippu. Harvoin enää nukun pääty ihan alhaalla koska huono paska selkä. Ei kipeydy kun jätän hiukan päätyä koholle. En varmasti enää pärjäisi ilman moottoria.
ettei siellä hierojalla kannata käydä.
Voi hyvät ystävät ja kylänmiehet.
Sieltähän se tulla tupsahti:
työkyvyttömyyseläke myönnetty
Nyt tähän vielä Perintö päälle, ja se on armoton raipati rai!!!