Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tää moottorisänky on kyllä oiva, saa asennon jossa selkä saa olla rentona.
Moottorisänky kyllä huippu. Harvoin enää nukun pääty ihan alhaalla koska huono paska selkä. Ei kipeydy kun jätän hiukan päätyä koholle. En varmasti enää pärjäisi ilman moottoria.
 
Huomenna bursa päivä, mitä valmiita sämpylöitä tohtori käyttää vai teetkö nekin itse?
Teen joskus ite.

Kaupasta vaasan soft bun tai fazer street food briossi. Nämä toki aika pehmeitä, kovin kookkaita/raskaita purilaisia niihin ei kannata tehdä, mutta simppelit smash-bursat sopii hyvin. e: ite tehdyt sitten tukevempiin purilaisiin
 
Viimeksi muokattu:
Leivonnaisvisassa arvuuttelin napoleonin kohdalla kagden välillä, valitsin väärin. Muut 9 arvausta osui, tulos siis 11/12.

@TJJ mikäs se on nimeltään sitte tuo napoleon?

Mikä hlvtin bursa?
 
Tiedä häntä mutta mä noudatin Matti Meron itselleni antamia ohjeita eikä selkää tarttenu ikinä leikata.
Eikai kukaan selän leikkaamisesta ole puhunut? Eikä selkää nyt ylipäätään pidä pääsääntöisesti leikata selkäkivun vuoksi.
 
Moottorisänky kyllä huippu. Harvoin enää nukun pääty ihan alhaalla koska huono paska selkä. Ei kipeydy kun jätän hiukan päätyä koholle. En varmasti enää pärjäisi ilman moottoria.

Meil oli muksun sängyssä varmaan 6 vuotta siel jalkojen alla aku ankan pokkarit, ne jäi sinne joskus kun oli ollut kauheessa räkätaudissa, ni sanoi et oli muutenkin parempi nukkua niin. Pitäis kai itselle tehdä nyt sellanen ku ollaan muijan kans molemmat koronassa kotona.
 
ettei siellä hierojalla kannata käydä.

onnekis en ole vielä tuota virhettä tehnyt ensimmäistäkään kertaa

en ole edes miettinyt meneväni

ja se on paljon se!

NAISelle sentään olen ajatellut meneväni puhumaan

ja sekään ei ole toteutunut

hierojakäynnin totetuminen on siis äärinmäisen epätodennäköien tapahtuma
 
Mä kävin pari viikkoa sitten thai hieronnassa ihan muijan ehdotuksesta, ja ei, ei ollut mitään happy endingiä. Sittemmin IL onkin ollut täys otsikoita mitä thaikkuloissa tapahtuu verhojen takana yms, mutta vähän ärsyttää nyt hyvien hierontapaikkojen puolesta että on ok yleistää ne mestat porttoloiksi. Itse ainakin pidin käsittelystä, erilaista kuin ne lukuisat väsyneet ja kivuliaat urheiluhieronnat. Oli mukava huomata että hieronta voi olla myös rentouttava hetki eikä "tap out" kilpailu kun hieroja löytää jonkun kipeän kohdan mitä on sitten kiva kyynärpäällä jynssätä.
 
Voisin harkita jos tekisivät moottorisängyn, jolla saisi nostettua koko matkalta. Nyt punkka 5 asteen kulmassa.
 
D402C5A0-460B-4DB4-A16C-A450BD19B3DB.jpeg
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom