Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Possusta lohtua.

Screenshot 2022-10-26 at 19.38.42.jpg
 
Juurikin näin. Paljon turhempiakin kuvia on tullut otettua :).

nii just! kaikki sit omasat pärstästä selfien ottaa, mutta ottakaapa paidan läpi pullottavasta! Minen ainakaan kykene

vielä täytyy paljon piipahdella kuntoilusalilla!
 
Jumankavita tuota päätä.

Menin ostamaan aineksia, että saa tehtyä oikein miehekkään voileivän. No kaiken muun muistin paitsi leivän. Onneksi on kaapissa puolen vuoden varasto näkkileipää, mutta ei se ihan sama ole.
 
Jumankavita tuota päätä.

Menin ostamaan aineksia, että saa tehtyä oikein miehekkään voileivän. No kaiken muun muistin paitsi leivän. Onneksi on kaapissa puolen vuoden varasto näkkileipää, mutta ei se ihan sama ole.
Voileipä ilman leipää on kuin voileipä, mutta terveellisempi.
 
vähentää töitä
Olen tehnyt päätöksen että ens vuoden puolelle jään pois töistä ainakin vuodeksi ja vietän vapaaherran elmää.

Taloudellista pakkoa työntekoon kun eijole, niin voisi vähän harrastella. Ja kalastella, ainakin @Saatana n lahnaennätys täytyy rikkoa.
 
ottakaapa paidan läpi pullottavasta!

Eiku siitä housun läpi pullottavasta. Tirsk!

Olen tehnyt päätöksen että ens vuoden puolelle jään pois töistä ainakin vuodeksi ja vietän vapaaherran elmää.

Minä odotan edelleen eläkepäätöstä. Kauanko ne sitä oikein hautoo 😠

Ja Perintö-asiakin taas tökkii 😖 Asianajajalta tuli tänään viestiä, ettei hän ole saanut eräältä asiaankuuluvalta saatanan idioottitunarilahopäältä vaadittavaa kuittausta tiedoksiantoon.

Perjantaina pitäisi minun mennä perinnön allekirjoitustilaisuuteen, mutta nou kän duu, jos tuo seikka ei selviä siihen mennessä.

Mikä v*** siinä voi olla niin vaikeaa?
 
Kai sitä itekin vois kreiviksi ruveta. Sukunimen eteen "von" ja päähän silinterihattua ja monokkelia, että näkee lukea Financial Timesin konjakkilasin kanssa kirjastohuoneessa. Tai silinterihatun voi jättää sisätiloissa hovimestarille.

19vee ranskalainen au pair pitämään taloutta pystyssä jne.

Todellisuus kuitenkin, että tässä taas availlaan silmät ristissä työkonetta ja imuroidaan kahvimaljakkoa, että saa elimistön käyntiin.
 
Kai sitä itekin vois kreiviksi ruveta.

 
Tää olikin mielenkiintoinen 'valtio'.

Sequence-02.00_00_02_06.Still001-1140x641.jpg


 

Suositut

Back
Ylös Bottom