Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
200w.webp
Pitää muistaa mainita lihavasta olosta.
 
Kyllähän tuo houkuttelisi, mutta pitää odottaa Perintö ensin.

Ja obduktioon tilaan tietysti lohivoileipäkakkua ja menen sinne railakkaasti juhlimaan joku päivä 🍻

Täyttelin juuri lomakkeet vuokratyöfirmaan. Tarkoitus on keikkailla catering-puolella. Ihan vähän vaan niin, ettei tule hiki eikä pahamieli.
Eläkkeen päälle saa tienata 800€/kk 😮
Ensiksi pitää nyt hommata eläkeläisverokortti, tirsk.
Mites jos siellä tarvii jotain lihatuotetta käsitellä?
 
Mites jos siellä tarvii jotain lihatuotetta käsitellä?

Hah. Otan obduktio-opit tietysti käyttöön!

Minä olen käsitellyt kaikenlaista - siis todellakin kaikenlaista - ihmisperäistä kudosta, jota avaussalin ammattilaisilta on unohtunut jonkun ritilän alle tai lipsahtanut tukkeeksi lattiakaivoon 😂 Se on sellaista niljakasta tavaraa, että joskus lenteli seiniä myöten.
 
Mitä muuten kertoo alaselän kunnosta, kun käy hierojalla, pötköttää reilun tunnin mahallaan ja alaselkä tulee siitä makaamisesta niin kipeäksi että vaikea päästä ylös?
 
Mitä muuten kertoo alaselän kunnosta, kun käy hierojalla, pötköttää reilun tunnin mahallaan ja alaselkä tulee siitä makaamisesta niin kipeäksi että vaikea päästä ylös?
Mulla sama juttu, pitää aina nostaa pöydän keskikohtaa ylös että ei oo niin kaarella. Aina ihan tuskaa kääntyä selälleen siitä. Mulla tosin nikamasiirtymää ja ojennussuunnan kanssa on aika herkkää välillä.
 
Mulla sama juttu, pitää aina nostaa pöydän keskikohtaa ylös että ei oo niin kaarella. Aina ihan tuskaa kääntyä selälleen siitä. Mulla tosin nikamasiirtymää ja ojennussuunnan kanssa on aika herkkää välillä.
Itellä kun on flatback, ei lordoosia ns. yhtään (ja waltawa pallomaha), niin mahallaan makaaminen on jo melkein äärimmäinen ojennus mitä selkä antaa periksi. Huomaa jo ajoittain, että pitää seistä vähän polvet koukussa että jaksaa pitää ittensä pystyssä.

Näytin tuossa yks päivä selkäni rtg:tä selkäspedelle. Katto vaan että joo-o...kyllä nuo aika vaivasia ja kipeitä tahtoo olla.
 
Mitä muuten kertoo alaselän kunnosta, kun käy hierojalla, pötköttää reilun tunnin mahallaan ja alaselkä tulee siitä makaamisesta niin kipeäksi että vaikea päästä ylös?
Alaselän kunnosta se ei kerro hevonvittuakaan.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom