Kyllä tuo tuo riemua kotiin, jos tykkää.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Toi oli voittava annos mästertseffissä, joskus olen maistanut ja oli melko mauton tärkkelyspommi. Onko jäsen @TJJ kokemusta viime vuosilta?Maistuuko keittobanaani banaanilta?
En ole koskaan syönyt.
Nk. Irmankuusi.
Niin, en tiiä mitä järkeä niitä indeksejä on nyt toljottaa, jos sitä rahaa ei akuutisti tarvii ja puhutaan jostain pitkän aikavälin sijoituksista.
Viime keväänä ostin tojotan kasettimankan hintaan 10€.Indeksejähän sitä pitää nimenomaan tolijottaa. Nyt on käsillä jännät ajat, kun yritetään osua pohjille, myöhemmin sitten tiedetään miten kävi.katso liitettä 248535
Laskekaa siitä arvonnousurosenttia.
No sehän se. Itse en nimeä enää muistanut.Se taisi olla tämän keissin taiteellinen filmatisointi. Kuvaus, kun riippuvuus/pakkomielle lähtee lapasesta ja tie ulos on "lävitse". Tässä tapauksessa toiselta lähti henki. Ja trofeet.
Ei ole keittobanaanista muuta kokemusta kuin että rismassa nähäny.Toi oli voittava annos mästertseffissä, joskus olen maistanut ja oli melko mauton tärkkelyspommi. Onko jäsen @TJJ kokemusta viime vuosilta?
Yleensä kai sitä haluaa kasvaa jos tuntee itsensä pieneksi...tunsin itseni niin pieneksi lavvantaina SuomenRaskaimmanBändin GAYkalla, että kavettava ON!
kavettava
En tietysti kerro tähän että mitä.
Mikä takia