Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Katoppakö olen ulkoistanut kaiken tuon Nordealle, koska itsellä ei ole kompetenssia eikä oikein aikaakaan. Jäljelle jää vaan käppyröiden tuijottelu ja niistä stressaaminen.
Älä hyvä mies tuijota, jos ei akuuttia rahan (tai mahahaavan) tarvetta.

Ite en ulkostaisi, vaan pääosa indekseissä, helppohoitosia. Mutta mulla onkin vaan 6 numeroa pitkässä salkussa, sulla taisi olla ainaski 7.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nyt meni sitten kesäkuunkin kurssipohjat salkussa oikein kunnolla puhki. On tämä yhtä saatanan vitun perkelettä. Loppu kait tässä on käsillä. Toivottavasti menee kaikki niin loppuu turha kitinä.

Stonksit kääntyi jo vahvasti nousuun jenkkiavauksen pudotuksesta, puoltoista rosenttia indeksit plussalla.
 
No jaa, on kai noita säväyttävämpiäkin, mutta ihan tyylitajuinen veto tuo oli muu biisi huomioiden.

Uusi Lost Society pyörähtänyt pariin kertaan kävelyllä. Siellä oli jotain ihan siistejä liidipätkiä seassa, mutta vaikea nyt sanoa, mikä olis vuoden kovin.

Esimerkki kovasta kitarasoolosta takavuosilta, jää nuo kummatkin edelliset kauas taakse:



aivan liikaa tilulilua Minun ikäiselle HerrasMiehelle

20v siten mielipiteeni olisi ollut täydellisesti toinen

#hidasta&raskasta
 
Vissiin ei vihlo polvesta enää. Eikö tuo ole kuitenkin juotavan hyvää ainetta?
Rakentelin uurestaan (pyynnöstä) räpyläkirurkin sukulaisen rikkoutuneen ranteen.

Perus Bollinger on ihan perus jees, ei mikään ihmeellinen suuntaan tai toiseensa. Helppoa juotavaa. Vaikuttavaa ainetta: on. :confused:

Pitäs kokeilla B Grand Annee.
 
Yksi noista kolmesta löytyisi tästä taloudesta mutta sillekään ei ole mitään järkevää käyttöä. Hae pois. Voin heittää vaikka vähän rahaa mukana.

Joo en. Kolme vuotta itänaapurissa asuneena tutustuin sikäläisiin. Pysyn kotimaisissa. Vittuilevat vähän mutta, ovat itsenäisiä. Ei tarvi avata ovia. Eli Suht rauhassa saa olla. Ja ymmärtävät talouden päälle.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom