Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joo en. Kolme vuotta itänaapurissa asuneena tutustuin sikäläisiin. Pysyn kotimaisissa. Vittuilevat vähän mutta, ovat itsenäisiä. Ei tarvi avata ovia. Eli Suht rauhassa saa olla. Ja ymmärtävät talouden päälle.
Ahaa, oletkin siis kokemusasiantuntijana osannut välttää miinat. Harmi vaan, ettei kukaan varoittanut minua etukäteen aikanaan noista miinoista. Tai varoitti, mutta harmi etten kuunnellut. Se oli kallis virhe. Ennen kaikkea henkisesti.

Missä päin Venäjätä asustelit?
 
C2895B2B-6562-4FA8-89EA-CC2E139E5030.gif
 
Mikä uutinen jenkkejä painoi noin pahasti? Työllisyysluvut? Olin justiinsa kerennyt siirtää painotusta Jenkkien suuntaan, niin se heilautti aika rajusti alaspäin.
 
Ahaa, oletkin siis kokemusasiantuntijana osannut välttää miinat. Harmi vaan, ettei kukaan varoittanut minua etukäteen aikanaan noista miinoista. Tai varoitti, mutta harmi etten kuunnellut. Se oli kallis virhe. Ennen kaikkea henkisesti.

Missä päin Venäjätä asustelit?

Pohjoissiperiassa yamalin niemimaalla. Niin pohjoisessa ettei ollu mittää. Ei kylää, ei asutusta. Mutta Moskova, Novyi Urengoi ja Salekhard tuli tutuiksi, päivä kaks kuusta noissa.
 
Mikä uutinen jenkkejä painoi noin pahasti? Työllisyysluvut? Olin justiinsa kerennyt siirtää painotusta Jenkkien suuntaan, niin se heilautti aika rajusti alaspäin.

Inflaatioluvut eli seuraavan koronnoston pelko. Se miksi markkina päätyi voimakkaasti plussalle on kaiketi täysi mysteeri.
Eli saattaa eiliset gainssit lähteä tänään, mutta kokonansa perjantaita eivät voi ottaa meiltä pois! 🥳
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom