Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Sylvi lienee ainoa, joka osaa arvostaa eforttia; Tein mustapapupihvejä! Olen positiivisesti yllättynyt mausta, vaikka hieman epäilyttikin se rasvan määrä mitä paistaminen vaati. -Varmaan siksi olivatkin niin hyviä. 🙃
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ai niin. Unohdin ihan kertoa, koin elmäni suurimmat tunteet tänään, varmaan vuosiin.

Aamulla kattelin Sumot. Sitten tietenkin helevetin kyytiä gymille. Koska olen jokapaikasta rupsahtanut ja rupsahtamassa...ja käet oli eilisestä juNppasta jumissa. No kompressiohihat on ihan jees ollu niitä kolotuksia auttamaan jumpatessa. Tottuneesti vedin käteen, hihat, toista kiskoessa massiivisen hauvvikseni yli ote lipsahti ja tirvaisin itseäni sitten turpiin.

fight-club-stop-hitting-yourself.gif
 
Tänään melkein kaksi tuntia reipasta ulkoilua aurinkoisessa syyssäässä. Sen jälkeen onkin ruoka maistunut ja piiitkät päiväunet myös.

Yksi ulkoilureitti kulkee laavun ohitse. Joku kerta on pakko kuljettaa taskunpohjalla (soija)nakki, että saa käristää herkullisen mustan pinnan siihen.
 
ToivoitTeko karvaisen Taka-Jasun voittoa? Voittajan nimi oli vähän tylsä, joku Washi pesukonemyyjä tjsp. Jos nimet ovat oikein hyvät, niin jaksaa katsoa kyllä.
Ei, KarvaPallo ei saanut ääntäni, TamaWashi on kumminkin porukan vanhin, eikä ainuttakaan missattua painia koko uralla.
 
Noi rakeet plus tulisuudelma. Ei lähde välttämättä pelkällä rakeella tai avauslitkulla tarpeeksi jämäkkä tukos noin niinku kokemuksesta.
Mikä tässä on se pointti muu kuin happo ja emäs neutrallisoivat toisensa näyttävästi?

Parempi ostaa rautakaupasta natriumhydroksidirakeita. Ne sentäs kuumenee voimakkaasti, nätin usvan lisäksi, kun kaataa vettä päälle.
Tuttu putkari joskus noista rakeista puheli, että ei ole 1 eikä 2 putkistoa, mihin ne on paakkuuntunut ja kovettunut tukkien tiukemmin.

Taitaa olla nimenomaan natriumhydroksidi ja kylmä vesi yhdistelmä, niin näin käy. Eli ei ole varmaan luettu ohjeita. Kaliumhydroksidilla ei ilmeisesti tätä probleemia, mutta voi vähän kaasuntua. Tai sitten muistan väärin päin.

Itellä on pumpun lisäksi 20m rassi. Kerran tarvinnut edellisessä asumuksessa, kun jossain pitkällä mutkassa tukos.
 
Voi vittu. Siivosin vessan altaan hajulukon ja jouduin ottamaan irti kaikki osat, kun oli niin jossain mähmässä. Nyt se vielä vuotaa vähäsen ja mä en keksi miten saisin sen paremmin muka laitettua ettei vuotais.

Vittu tuollasia monimutkaisia systeemejä, olis semmonen yksinkertainen helppo mikä edellisessä asunnossa, mutta ei. Ihan ite halusin jonku hienon Svedbergsin allaskaapin, jossa putket on sadalla mutkalla. Vittu.
Irma asuu omakotitalossa, en ois arvannu...
Onko tiivisteissä kulumia? Minä joudun kanssa purkamaan koko putkiston. Enkä sitten näppivoimin saa kiristettyä yhtä renkulaa tarpeeksi, vaan täytyy soittaa huoltohenkilö paikalle viimeistelemään. Tai sitten olen vaan tiivistänyt jeesusteipillä liitoskohdan 😉
Ja Sylvikin, muistelen joskus puhuneen kauppakassien raahaamisesta portaissa, tai maininneen parvekkeesta. Melkoinen porho taitaa olla tämä perijätär.

Lavuaarin hajulukon puhdistaminen kuuluu kaikissa taloyhtiömuotoisissa asumuksissa yhtiölle, juurikin näiden mahdollisten vuotojen ja niiden mahdollisesti aiheuttamien vesivahinkojen vuoksi.

Hiuksien kaivelu lattiakaivosta kuuluu asukkaalle.
 
... toista kiskoessa massiivisen hauvvikseni yli ote lipsahti ja tirvaisin itseäni sitten turpiin.

Opin tuossa männäviikolla internetin ihmeellisestä maailmasta uutta. Joillakin ihmisillä, joilla on katkaistu aivolohkojen välinen valtatie, alkaa toinen käsi mättämään satunnaisesti itseään turpaan.
 
Lavuaarin hajulukon puhdistaminen kuuluu kaikissa taloyhtiömuotoisissa asumuksissa yhtiölle, juurikin näiden mahdollisten vuotojen ja niiden mahdollisesti aiheuttamien vesivahinkojen vuoksi.

No kun minulla lavuaarin vesiputki menee lattiakaivoon. En saa lattiakaivoa putsattua, jos en irroita vesiputkea - ja silloin irtoaa myös hajulukko 🤷‍♀️

Perintö ei ole vieläkään saapunut. Näillä näkymin joskus marraskuussa... odottavan aika on ääretön.
 
Irma asuu omakotitalossa, en ois arvannu...

Ja Sylvikin, muistelen joskus puhuneen kauppakassien raahaamisesta portaissa, tai maininneen parvekkeesta. Melkoinen porho taitaa olla tämä perijätär.

Lavuaarin hajulukon puhdistaminen kuuluu kaikissa taloyhtiömuotoisissa asumuksissa yhtiölle, juurikin näiden mahdollisten vuotojen ja niiden mahdollisesti aiheuttamien vesivahinkojen vuoksi.

Hiuksien kaivelu lattiakaivosta kuuluu asukkaalle.
En asu.

Jaa. En oo tuotakaa taas tienny, ku ei oo kukaa kertonu. Ite mä ne oon aina putsannnu. Sain sen nyt kuitenki niin ettei se vuoda enää.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom