Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onpa hyvä ulkoiluilma! Löysin läheisestä metsästä vanhan, harvoin kuljetun polunpohjan.
Päätin, että tehdään tästä meidän polku. 🐾🐾
 
Nyt se vielä vuotaa vähäsen ja mä en keksi miten saisin sen paremmin muka laitettua ettei vuotais.

Jos siellä on sellaisia mustia tiivisterenkaita, niin puhdista ne ja niiden vastin urat. Voi laittaa myös silikoonia. Kasatessa katsotaan, että tiivisteet tulee symmetrisesti, oikein päin ja oikeille paikoilleen.
 
Jos siellä on sellaisia mustia tiivisterenkaita, niin puhdista ne ja niiden vastin urat. Voi laittaa myös silikoonia. Kasatessa katsotaan, että tiivisteet tulee symmetrisesti, oikein päin ja oikeille paikoilleen.
Niin mä tein. Tai emmä mitää silikonia laittanu. Mutta kaikki putsasin.

No saa kuitenki kohta taas uudestaan tehä ku menee helposti tukkoon. Eikä ollu ees hiuksia, jotka tukki.

Että jos jossain asiassa sitä miestä kaipaisin niin tässä.
 
Niin mä tein. Tai emmä mitää silikonia laittanu. Mutta kaikki putsasin.

No saa kuitenki kohta taas uudestaan tehä ku menee helposti tukkoon. Eikä ollu ees hiuksia, jotka tukki.

Että jos jossain asiassa sitä miestä kaipaisin niin tässä.
Oletko kokeillu sooda-etikkapommia?
 
Olen niin ylpeä itsestäni, sain vaihdettua kynnyksen. En vain pidä uuden ulkonäöstä, pakko tilata paremman värinen.
 
Oletko kokeillu sooda-etikkapommia?

Mikä tässä on se pointti muu kuin happo ja emäs neutrallisoivat toisensa näyttävästi?

Parempi ostaa rautakaupasta natriumhydroksidirakeita. Ne sentäs kuumenee voimakkaasti, nätin usvan lisäksi, kun kaataa vettä päälle.
 
Noi rakeet plus tulisuudelma. Ei lähde välttämättä pelkällä rakeella tai avauslitkulla tarpeeksi jämäkkä tukos noin niinku kokemuksesta.
 
Vanha kunnon:
CB68DDDF-84C5-4FE3-8FA4-7807F463F4DD.jpeg
 
Aikamoinen läjä linssipuuroa tulee puolestatoista 400g askista. Ei edes pieretä. Vielä. Pikkusen riisiä ja jauhelihakastikkeen jäämiä kyytipojaksi #vegetarian
 
Kuulosta siltä, että oli aika iso kynnys tarttua toimeen :unsure:

Kaikki tekeminen on vastenmielistä, oleminen (sohvalla) on enemmän mun juttu.


Ihan ilmaista hupia ei viime viikonloppuna koettu vapaa pudotus ollut.
Hajonneen perseen lisäksi uusi ovi kirjahyllyyn. Taisi kyynärpää kopsahtaa takalevyyn, joka ampui juttuja kohti lasia.

lasi.jpg
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom