Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kävitkö @gonzaless taidenäyttelyssä?
![]()
Porilaiset hieroivat silmiään: kauppakeskus oli täynnä puisia sukuelimiä
Ars Pori -taidenäyttelyssä kauppakeskuksen tyhjillään olevat liiketilat täyttyvät taiteesta.www.is.fi
No miten niin?Vaadit liikaa
Nyt se vielä vuotaa vähäsen ja mä en keksi miten saisin sen paremmin muka laitettua ettei vuotais.
Niin mä tein. Tai emmä mitää silikonia laittanu. Mutta kaikki putsasin.Jos siellä on sellaisia mustia tiivisterenkaita, niin puhdista ne ja niiden vastin urat. Voi laittaa myös silikoonia. Kasatessa katsotaan, että tiivisteet tulee symmetrisesti, oikein päin ja oikeille paikoilleen.
Oletko kokeillu sooda-etikkapommia?Niin mä tein. Tai emmä mitää silikonia laittanu. Mutta kaikki putsasin.
No saa kuitenki kohta taas uudestaan tehä ku menee helposti tukkoon. Eikä ollu ees hiuksia, jotka tukki.
Että jos jossain asiassa sitä miestä kaipaisin niin tässä.
Oletko kokeillu sooda-etikkapommia?
En tiedä, komian näköstä ja tuntuu usein toimivan.Mikä tässä on se pointti muu kuin happo ja emäs neutrallisoivat toisensa näyttävästi?
Kuulosta siltä, että oli aika iso kynnys tarttua toimeenOlen niin ylpeä itsestäni, sain vaihdettua kynnyksen.
Linssikeitto on mahdottoman hyvää.Aikamoinen läjä linssipuuroa
Joo oon sitä laittanu, mutta kerää noihin mutkiin jotenki ihmeellisesti tuota mähmääOletko kokeillu sooda-etikkapommia?
Kuulosta siltä, että oli aika iso kynnys tarttua toimeen![]()