Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vauva.fi ?Minä kävin eilen eisttelemässä yhdellä toisella sivustolla, internetissä
kyllä tuli NAISilta liekkiemojia, ja miehiltä myös
noin siinä käy jos on jotain mitä esitellä, mutta ei ole ketään vapaaehtoista kenelle esitellä
Selkeä ajattelu-ero tässä. Suosittelen toista näkökulmaa.
Kumpi? Nainen siitä että sieti tuota hetkeäkään, vaikko käärmettään esitellyt jannu?Pitäisi voida määrätä pakkohoitoon![]()
Kumpi? Nainen siitä että sieti tuota hetkeäkään, vaikko käärmettään esitellyt jannu?
Ei kai se niin vakavaa melan esittely ole että linnaan kuuluis? Pikkusen jos tekee helikopteria ja silleen...Varmaankin se jannu. Hän onkin töissä Helsingin vankilassa seksuaalirikollisten osastolla. Ehkä hän salaa haluaakin kaltereitten toiselle puolelle![]()
Ei kai se niin vakavaa melan esittely ole että linnaan kuuluis? Pikkusen jos tekee helikopteria ja silleen...
No niin, maanantaissa parasta: Työpäivä pulkassa, koiran kanssa lenkkeilty; seuraavaksi jotain syötävää ja House of the Dragon.
Katsooko kukaan muu nainen?
![]()
No jos pyydettäessä esittelee, niin sehän on vaan pelkkää plussaa. Vapaa-ajalla. Ei työpaikalla.
En minä koskaan sairaalatyössä innostunut, kun joutui miesten kulleja näkemään. Ja ne roikkuvat ryppyiset kivekset![]()
"Hirveesti näyttää qllilta, mutta jotenki hirviän pieni"Ei kivekset oo ryppyiset vaan siliät ja komiat. Pussi voi ryppyne olla!
Just viime viikolla esittelin qllia ja roikkuvia kiviä sairaalatyössä kolmelle naishoitsulle ja yhdelle naislääkärilleeivät panneet pahakseen. Nostelivat slaikkaa kaksin käsin ja tutkivat eritoten kivet.
Jos tästä tehtäisiin kysely, niin kaikki vastaisi oman nimimerkin.kenellähän on oikeasti ketjun isoin kulli?
entä komein?
kaikki
Minä ainakin kompensoin eniten.kenellähän on oikeasti ketjun isoin kulli?
entä komein?
Ilmoittaudun vain vitjapallisarjaan.kenellähän on oikeasti ketjun isoin kulli?