Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Minä kävin eilen eisttelemässä yhdellä toisella sivustolla, internetissä

kyllä tuli NAISilta liekkiemojia, ja miehiltä myös
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei kai se niin vakavaa melan esittely ole että linnaan kuuluis? Pikkusen jos tekee helikopteria ja silleen...

No jos pyydettäessä esittelee, niin sehän on vaan pelkkää plussaa. Vapaa-ajalla. Ei työpaikalla.

En minä koskaan sairaalatyössä innostunut, kun joutui miesten kulleja näkemään. Ja ne roikkuvat ryppyiset kivekset 🙄
 
20220926_164903.jpg

Tämä kisu haudattiin kaksi vuotta sitten.
 
No niin, maanantaissa parasta: Työpäivä pulkassa, koiran kanssa lenkkeilty; seuraavaksi jotain syötävää ja House of the Dragon. :barefoot:
Katsooko kukaan muu nainen?

L5vAjas.png
 
No niin, maanantaissa parasta: Työpäivä pulkassa, koiran kanssa lenkkeilty; seuraavaksi jotain syötävää ja House of the Dragon. :barefoot:
Katsooko kukaan muu nainen?

L5vAjas.png

Minä katsoisin, mutta ei näy. Ei ole siis mitään maksullisia kanavia minulla.

Viimeksi olen katsonut Yle Areenasta ihastuttavan Sanditon-sarjan toisen kauden.

Valitettavasti henkilöhahmo Sidney Parker ei ole enää mukana tarinassa. Tässä herra Parker nauttii terveellisestä merivedestä:

theo-james-01.jpg
 
No jos pyydettäessä esittelee, niin sehän on vaan pelkkää plussaa. Vapaa-ajalla. Ei työpaikalla.

En minä koskaan sairaalatyössä innostunut, kun joutui miesten kulleja näkemään. Ja ne roikkuvat ryppyiset kivekset 🙄

Ei kivekset oo ryppyiset vaan siliät ja komiat. Pussi voi ryppyne olla!

Just viime viikolla esittelin qllia ja roikkuvia kiviä sairaalatyössä kolmelle naishoitsulle ja yhdelle naislääkärille 😅 eivät panneet pahakseen. Nostelivat slaikkaa kaksin käsin ja tutkivat eritoten kivet.
 
Ei kivekset oo ryppyiset vaan siliät ja komiat. Pussi voi ryppyne olla!

Just viime viikolla esittelin qllia ja roikkuvia kiviä sairaalatyössä kolmelle naishoitsulle ja yhdelle naislääkärille 😅 eivät panneet pahakseen. Nostelivat slaikkaa kaksin käsin ja tutkivat eritoten kivet.
"Hirveesti näyttää qllilta, mutta jotenki hirviän pieni" :unsure:

Näkisittepä miltä näyttää kun kiven viiltääpi auki, pursuaa ihan ulos, ei varmaan mee takasin.
 
kenellähän on oikeasti ketjun isoin kulli?

entä komein?
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom