Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Älä laita sinne
memeroidcreate-iconsilver-awardgifsundayblankmakerreddit-usameme-1.png
 
Oon monesti miettinyt, että joskus vielä annan sakemanniurokselle nimeksi Pampula. Minusta se olis hulvattoman hauskaa, iso, joidenkin mielestä pelottava koira ja sen nimi olisi käytännössä Fluffy Puff. 😅

Tänään sitten sanoin nykyisestä koirasta, että "se on mun halipusikoira" kertoessani ystävälle, että nykyisin jo melkein nukutaan yhdessä.

Myöhemmin sitten tuli mieleen, että Vikings-sarjassa oli nuori poika, jonka nimi oli Hali.
Sanoin, että voisinkin nimetä seuraavan sen mukaan, paimen joka olisi "Hali." :unsure:
-Kaveri sanoi, että ja sitten tulisi toinen, ja sen nimi olisi varmaan "Pusi." :LOL:

Olisihan se hauska ajatus kulkea tuolla kahden paimenuroksen kanssa;
"Hali, Pusi, nyt prkl yhdessä, mennään."
"Haliii, Pusii, täällä!"
"Hali, Pusi, viekkuun!"
 
Oikein hienoa!👏🏻 Hyvä pylly.

Minä olen sitten kuvitellut saatanan Peter Steelen näköiseksi. Minusta on mukava ajatella Peter Steeleä marjastamassa.
Hoho, vai että steele...En ihan yhtä massiivinen ilmestys taida olla, täytyy vähän vielä bodata.. Katsellaan 10v päästä.
Hiukset väärän väriset.
 
Alkanut vituttamaan ihan huolella nää ylenpalttiset mainokset täällä. Tuo ylhäältä tuleva popup peittää vielä puoliks pakkotoisto-logon jota käytin oikopolkuna monesti. Nyt siihen ei enää meinaa osua.
 
Alkanut vituttamaan ihan huolella nää ylenpalttiset mainokset täällä. Tuo ylhäältä tuleva popup peittää vielä puoliks pakkotoisto-logon jota käytin oikopolkuna monesti. Nyt siihen ei enää meinaa osua.
Puhe-elimellä mikä lie alasvaluva mainos peittää yläpalkin kokonaan ja esim uusien viestien nappula häviää kokonaan näkyvistä.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom