AndyS
Mode
- Liittynyt
- 3.3.2004
- Viestejä
- 14 431
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tästä näet miten voit hävitä matsin omaa tyhmyyttäsi.
View: https://www.youtube.com/watch?v=cTnwL5Xxx1k
Lyö ensin kaveri niin pahasti lattiaan, ettei tällä ole mitään mahdollisuutta nousta kymmeneen mennessä. Sitten heität hammassuojat ulos kehästä ja alat juhlia.
Tuomari keskeyttää laskemisen kunnes suostut menemään neutraaliin kulmaan. Tämän johdosta luvunlasku kestää lähes 40 sekuntia, mutta vastustaja on edelleen aivan sekaisin.
Luvunlaskun päätyttyä et kuitenkaan pääse viimeistelemään tyrmäystä, koska sinulta puuttuu hammassuojat ja niiden laittamiseen kuluu vielä puoli minuuttia, kun väittelet tuomarin kanssa. Nyt vastustaja on selvinnyt iskusta sen verran että selviää ne 5 sekuntia, mitä erää on jäljellä.
Seuraavassa erässä lyöt vastustajan uudestaan lattiaan ja sen jälkeen tulet itse tyrmätyksi kiertolyönnillä.
![]()
Tästä näet miten voit hävitä matsin omaa tyhmyyttäsi.
View: https://www.youtube.com/watch?v=cTnwL5Xxx1k
Lyö ensin kaveri niin pahasti lattiaan, ettei tällä ole mitään mahdollisuutta nousta kymmeneen mennessä. Sitten heität hammassuojat ulos kehästä ja alat juhlia.
Tuomari keskeyttää laskemisen kunnes suostut menemään neutraaliin kulmaan. Tämän johdosta luvunlasku kestää lähes 40 sekuntia, mutta vastustaja on edelleen aivan sekaisin.
Luvunlaskun päätyttyä et kuitenkaan pääse viimeistelemään tyrmäystä, koska sinulta puuttuu hammassuojat ja niiden laittamiseen kuluu vielä puoli minuuttia, kun väittelet tuomarin kanssa. Nyt vastustaja on selvinnyt iskusta sen verran että selviää ne 5 sekuntia, mitä erää on jäljellä.
Seuraavassa erässä lyöt vastustajan uudestaan lattiaan ja sen jälkeen tulet itse tyrmätyksi kiertolyönnillä.
![]()
6. If at the eighth count the Athlete is incapable of resuming the Match, the Referee may continue to count to ten, which means the Athlete will lose on the grounds of Knockout. In that case, the Timekeeper will sound the gong/bell indicating the end of the Match.
7. If at the eighth count the Athlete is, for whatever reason in the opinion of the Referee, not standing in the proper position to resume the Match, the Referee will continue to count to ten, which means the Athlete will lose the Match on the grounds of a Technical Knockout.