Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Yritin laittaa gyygölle palautetta, mutta aika lyhyt ja suppea monivalintakysymys oli että miksi inisen. Ei voinut vastata että jää peittämään mainos osan ruudusta häiritsee, pitäs pystyä rullaamaan pois.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Puhe-elimellä mikä lie alasvaluva mainos peittää yläpalkin kokonaan ja esim uusien viestien nappula häviää kokonaan näkyvistä.
Käytän yksinomaan puhelimella, kuten varmasti moni muukin. Tuskin käytän enää kauaa, mainosten väistely vituttaa enemmän kuin foorumin sisältö antaa.
 
Hoho, vai että steele...En ihan yhtä massiivinen ilmestys taida olla, täytyy vähän vielä bodata.. Katsellaan 10v päästä.
Hiukset väärän väriset.
Minä ajattelin, että todennäköisyys tässä on samaa luokkaa kuin sillä, että @Doctor feelgood on gynekologi.

Mutta olen varma, että komea marjastaja siellä on vaikka ei steeleltä näytäkään.
 
Käytän yksinomaan puhelimella, kuten varmasti moni muukin. Tuskin käytän enää kauaa, mainosten väistely vituttaa enemmän kuin foorumin sisältö antaa.
Oon antanut palautetta jo että toi pois. Mä en sitä sinne valinnut. Mutta älä käytä enää ja ole hyvä kaikista vuosista mitä forumi on sulle antanut.
 
Käytän yksinomaan puhelimella, kuten varmasti moni muukin. Tuskin käytän enää kauaa, mainosten väistely vituttaa enemmän kuin foorumin sisältö antaa.
Koskaan en pop-uppeja ole tänne antanut laittaa. Nyt livahti, mutta se napattiin pois eikä kauaa kerennyt olemaan. Mutta näin se kiitollisuus näkyy, joku pieni moka niin kyllä kivet lentää heti.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom