Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

20220223_113050.webp

Piti laittaa jo eilen, mutta en muistanut. Tämä on sitten viimeinen kuva, koska olen jo liian varttunut esittelemään näitä patalappujani. Vastuu offarin ( • ) -kuvastosta siirtyy nyt nuoremmille naisille ja miehille.

En ole ikinä täyttänyt yhen yhtä verolippua enkä lappua, en ees tiedä mikä mun veroprosentti on.
Noissa asioissa olen aina luottanut ammattilaisiin ja tilitoimistolle maksanut että huolehtii näistä ja ei kyllä kaduta ollenkaan.
Yrittäjänä noi elää vähän omaa elämäänsä mutta kun pysyy kaikessa kohtuudessa niin harvemmin mitään yllätyksiä tulee, muutamien tonnien mätkyt kuuluu vähän niiqu asiaan mutta toisaalta samalla tavalla tulee ajoittain takaisin.

Laskeskelin että ite pärjäisin n.1600€ netolla, ei siitä juuri säästöön jäisi mutta pystyisi elämään pahemmin mistään karsimatta.

Mulla sama. Saisin tuon summan YTKlta, joten niin pitkään, kun päivät riittäisi en menisi doownekin hommiin. Jos päivät loppuisi ja nälkiintyminen aiheuttaisi pakkoliikkeitä työn suuntaan niin sitten katsoisin mikä on vähiten huono vaihtoehto.

Miten voi olla noin pieni? Mulla 26% eikä nyt kovin kummoiset tulot

niijjoo nousee muuten varmaan seuraavaan korttiin, kun mullahan oli vielä viime vuonna 50ke velkaa
en muistanutkaan tätä

ja tänävuonna tulee mahtavat mätkyt, kun tuli viimevuonna myytyä melkomoisesti: voitolla

Haha, mulla vero yli tuplat vokottiin.
En ole ylpeä, päinvastoin.
Hyvä.

ja kyllähän sitä tosin veroja tulee sitten tästä syystä maksettua ja reilusti muualta kun palkasta vähennettynä

esim.
-nautin lähes kaiken alkoholin tarjoiltuna
-ajankuluksi palaa ysikasia yli 700litraa vuodessa
Ja hyvä.

Koska jostain se tohtorin liksa on maksettava.

Hah. Jengi kuittaili tolle että gold digger, tyhmä ja lumppu mitävielä?

Vitut. Mimmihän vuolee kultaa. Tuo oli tv:ssä maikkarin seiskan uutisissa, jota kattoo varmaan miljoona ihmistä. Millä hinnalla saat mainoksen prime time miltsille katsojamäärälle?
Mekko zalandolta 30e, matkat lentokentälle ~100? ja sillä kymppitonnien ellei sadantonnin mainosarvo. Samantien 10k seuraajaa instaan ja valavuoren näkyvyys. Kaikki tuo kumipallotisseillä ja zalandon mekolla.

Hah. Jengi kuittaili tolle että gold digger, tyhmä ja lumppu mitävielä?

Vitut. Mimmihän vuolee kultaa. Tuo oli tv:ssä maikkarin seiskan uutisissa, jota kattoo varmaan miljoona ihmistä. Millä hinnalla saat mainoksen prime time miltsille katsojamäärälle?
Mekko zalandolta 30e, matkat lentokentälle ~100? ja sillä kymppitonnien ellei sadantonnin mainosarvo. Samantien 10k seuraajaa instaan ja valavuoren näkyvyys. Kaikki tuo kumipallotisseillä ja zalandon mekolla.

Katsookohan noita valavuoren juttuja kukaan oikeustoimikelpoinen ihminen.

Tuleeko sairaanhoitajillakin noin iso osa liksaa lisistä? Kun mulle on jääny jostain päähän, että perus sairaanhoitajan brutto ois kuitenkin jotain luokkaa 2,8k€..
Perus rivihoitajan peruspalkka on alle 2,7€k.
Päivätöistä ei saa mitään lisiä ja jos ei ole horiskolisiä niin nettopalkka ei päätä huimaa.

Back
Ylös Bottom