Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
voi pannahinen, samana ehtoona kun katataounia&solstafir tampereessa

kumpaanko menen?
 
Täällä kotopuolessa kehitysalueella ei ole energiakriisiä. Näppärä tuommoinen 40kw lämmityskattila. Serkkupojan kusivaipatkin muuttuu bioenergiaksi ihan hujauksessa.
Ei kai täälläkään kriisiä.. mitä lie huoltotöitä. Tosin muuta ilmoitusta ei tullut, kuin että kaukolämpö on katki vajaan vuorokauden.

Mutta tulipahan nyt vaihdetuksi tuo vesimittari. Ois ollu aihetta näköjään jo aikaisemmin, kun taloyhtiössä sitä äimäsivät ja kolmas kerta jo meillä, kun tonne samaan mestaan valuu vettä.
 
1661484289498.png
 
Mikä olis hyvä treenipäiväkirja-sovellus? Mä en jaksa enää minkää vihkon kanssa tuhertaa.
Mä olen ihan tykännyt Jefit-nimisestä ohjelmasta.
Ei mainoksia, ja sitten kun teet treenejä saat jotain ohjelman sisäisiä pisteitä joilla voi sit lunastaa sen premium-version itselleen, jossa on ehkä jotain mitä joku voi tarvita tai jotain.

Hyvä myyntipuhe, Solidio. Kiitos, Solidio.
 
Mikä olis hyvä treenipäiväkirja-sovellus? Mä en jaksa enää minkää vihkon kanssa tuhertaa.
Minäkin käytin ennen Jefitiä.

Nykyisin minulla satunnaisesti käytössä Five3One - ostettuna.
Tämä on siis alunperin tarkoitettu Wendlerin 5/3/1:n treenien loggaamiseen, mutta jos maksettu versio niin voi muokata kaikki liikkeet mieleiseksi. Se myös tarjoaa Wendlerin ohjelmien progressiota mutta niitäkin voi muokata ja mikäänhän ei estä treenien loggaamista ihan niin kuin itse haluaa.

Tykkään tästä, koska kotisalilla minulla on lyhyt 11 kg:n tanko ja sitten taas trap bar painaa 22 kg. Tuohon sovellukseen voi syöttää tankojen painon ja käytössä olevat painolevyt: Jos syöttää halutun treenipainon, appi ilmoittaa minkä verran mitäkin painolevyä pitää ladata tankoon. Pikkujuttu mutta minä arvostan tällaisia pikkujuttuja! 😅
 
Minäkin käytin ennen Jefitiä.

Nykyisin minulla satunnaisesti käytössä Five3One - ostettuna.
Tämä on siis alunperin tarkoitettu Wendlerin 5/3/1:n treenien loggaamiseen, mutta jos maksettu versio niin voi muokata kaikki liikkeet mieleiseksi. Se myös tarjoaa Wendlerin ohjelmien progressiota mutta niitäkin voi muokata ja mikäänhän ei estä treenien loggaamista ihan niin kuin itse haluaa.

Tykkään tästä, koska kotisalilla minulla on lyhyt 11 kg:n tanko ja sitten taas trap bar painaa 22 kg. Tuohon sovellukseen voi syöttää tankojen painon ja käytössä olevat painolevyt: Jos syöttää halutun treenipainon, appi ilmoittaa minkä verran mitäkin painolevyä pitää ladata tankoon. Pikkujuttu mutta minä arvostan tällaisia pikkujuttuja! 😅
Onkos tuo sellainen, että se ilmaisversio antaa mennä vain yhden kiekan sitä 5/3/1 kunnes pitää maksaa? Joskus erehdyin asentamaan sellaisen ja se harmitti. Olen pihi saituri enkä halua maksaa mistään.
 
Käytän pakkiksen treenipäiväkirjat ketjua. Ihan riittävä mun satujumpille.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom