Doctor feelgood
VIP
Sillä taisi aika nuorena alkaa sisäkumi ns. paistaa.tuossakin Seanilla on tupee päässä
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sillä taisi aika nuorena alkaa sisäkumi ns. paistaa.tuossakin Seanilla on tupee päässä
Sylvi keksi uuden diagnoosin. Ei löydy ICD-10 koodiasylkirauhasen stressikupla
Joo, ilmeisesti 21-vuotiaana alkoi lähtemään nopeammin (nettitiedon mukaan).Sillä taisi aika nuorena alkaa sisäkumi ns. paistaa.
32v. Ei näytä päivääkään yli viiskymppiseltä.
Mutta eihän sillä ole partaa eikä voimamahaa(timmi maha kylläkin). Ai niin, mutta pankkitili näyttää komealtaKyllä Daniel Craig on komein.
Lupaan juhlistaa, mutta täytyy sanoa että omaan makuun tuo tuote oli kyllä aika heikko suoritus. Hyvä jos teille maistuu.
Eikai siinä "vikaa" ole. Ei vaan minun makuhermoille sopiva, muistikirjaan olen kirjannut että turhan hapan/mineraalinen. Eikai se vika ole, itse en vain välitä tuon tyylisistä tsampoista. Eikä siinä vikaa ole jos teille maistuu, hyvähän se on ettei jalo aine mene hukkaan. e: olen vähän tulkinnut että keskimääräinen "suomalainen" tsamppanjamaku on tuollaisen hapokkaamman/mineraalisemman perään, kun itse pidän "paahteisemmasta" tai monissa lähteissä terminä käytetyn "briossisemman" makuisista enemmän.Joo en ole kuohariasiantuntija, tuli vaan mieleen kokeilla jotain vanhempaa olisko jotenkin parempaa. Kysyin myyjältä 10v vanhoja oli kaks meidän ääsmarket alkossa, toinen 150 ja tää 60, joten valinta meikäläiselle aika selvä. =D Oli mielessä Joxun rusinaisen ruskea 20v kaappiin unohdettu kuohari, mutta ei tää sitä toimittanu.
Jotenkin pehmeämpi ja vähemmän kuplikas kuin uudet kuoharit, että silleen ihan jees. En minä sanois että älä osta, kivempi kuin kauhian kupliva, hapokas ja kirpeä tuore kuohari. Kyllä vaimokin tykkäs, mutta ei mitään erityistä ylistystä tullu.
Pyöreän pallomainen on läppä Miken ja Mikan jostain bodausvideosta.
E: niin mikä se vika tuon maussa on?
Tuo on Tae-Hyung. Ne muut kyllä oli kuvia Nam-Joonista. Mutta sanon vaan, että Tae-Hyung (tai siis V) on mun suosikki. Se on i-ha-na. Ja Jungkook kans.Jaa'a. On kai siellä koreassakin komeampia*, mutta onhan se kauneus/komeus toki katsojan silmässä.
Täytyy kyllä sanoa, että ei ole ihan paras mahdollinen kuva voittajasta. Googletin ja on söpömpi joissain kuvissa.
Nämäkorealaisetpoptähdet ovat kyllä sellaisia kameleontteja, että kun muutaman vuoden ovat esillä, niin ei heitä meinaa enää samaksi ihmiseksi tunnistaa.
![]()
, kun itse pidän "paahteisemmasta" tai monissa lähteissä terminä käytetyn "briossisemman" makuisista enemmän.
Tae-Hyung (tai siis V) on mun suosikki. Se on i-ha-na.
![]()
![]()
Ja Jungkook kans.
![]()
![]()
Ajattele jos vievät sun työpaikan vaikka Koreaan. Tai Poriin.Maailma on pilalla. Ensin naiset vie meidän naiset ja nyt kissapojatkin vie meidän naiset. Seuraavaksi varmaan työpaikatkin.
Autreau Reserve tai Autreau Blanc de Blanc "perushintaisista"Saisko jotain nimiä, en pysty arvaamaan mitä ton perusteella pitäs ostaa.
Sain 2011 työmaalta läksiäislahjaksi kossupullon. Se on edelleen avaamatta tuolla viinakaapissa. Pilalla varmaan jo.Eipä ole vielä tullut vastaan kuoharia, joka olisi parempaa kuin auringossa seissyt kossu. Tai saunassa nautittu gambina.