Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sillä taisi aika nuorena alkaa sisäkumi ns. paistaa.
Joo, ilmeisesti 21-vuotiaana alkoi lähtemään nopeammin (nettitiedon mukaan).

Patrick Stewart (toinen tunnettu nuorena kaljuuntunut) kävi Star Trekin koe-esiintymisissä myös peruukki päässä

Ensi torstaina jälleen turhia faktoja hiustenlähdön mykistyttävästä maailmasta


View: https://mobile.twitter.com/TopInternetPics/status/951891314265788417?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E951891314265788417%7Ctwgr%5E12b90dd07496ea1513f3efd4a09074605b7464d0%7Ctwcon%5Es1_&ref_url=https%3A%2F%2Fwinteriscoming.net%2F2021%2F08%2F02%2Fphoto-when-patrick-stewart-wore-wig-star-trek-audition-jean-luc-picard%2F
 
Lupaan juhlistaa, mutta täytyy sanoa että omaan makuun tuo tuote oli kyllä aika heikko suoritus. Hyvä jos teille maistuu.

Joo en ole kuohariasiantuntija, tuli vaan mieleen kokeilla jotain vanhempaa olisko jotenkin parempaa. Kysyin myyjältä 10v vanhoja oli kaks meidän ääsmarket alkossa, toinen 150 ja tää 60, joten valinta meikäläiselle aika selvä. =D Oli mielessä Joxun rusinaisen ruskea 20v kaappiin unohdettu kuohari, mutta ei tää sitä toimittanu.
Jotenkin pehmeämpi ja vähemmän kuplikas kuin uudet kuoharit, että silleen ihan jees. En minä sanois että älä osta, kivempi kuin kauhian kupliva, hapokas ja kirpeä tuore kuohari. Kyllä vaimokin tykkäs, mutta ei mitään erityistä ylistystä tullu.
Pyöreän pallomainen on läppä Miken ja Mikan jostain bodausvideosta. 😂
E: niin mikä se vika tuon maussa on?
 
Viimeksi muokattu:
Joo en ole kuohariasiantuntija, tuli vaan mieleen kokeilla jotain vanhempaa olisko jotenkin parempaa. Kysyin myyjältä 10v vanhoja oli kaks meidän ääsmarket alkossa, toinen 150 ja tää 60, joten valinta meikäläiselle aika selvä. =D Oli mielessä Joxun rusinaisen ruskea 20v kaappiin unohdettu kuohari, mutta ei tää sitä toimittanu.
Jotenkin pehmeämpi ja vähemmän kuplikas kuin uudet kuoharit, että silleen ihan jees. En minä sanois että älä osta, kivempi kuin kauhian kupliva, hapokas ja kirpeä tuore kuohari. Kyllä vaimokin tykkäs, mutta ei mitään erityistä ylistystä tullu.
Pyöreän pallomainen on läppä Miken ja Mikan jostain bodausvideosta. 😂
E: niin mikä se vika tuon maussa on?
Eikai siinä "vikaa" ole. Ei vaan minun makuhermoille sopiva, muistikirjaan olen kirjannut että turhan hapan/mineraalinen. Eikai se vika ole, itse en vain välitä tuon tyylisistä tsampoista. Eikä siinä vikaa ole jos teille maistuu, hyvähän se on ettei jalo aine mene hukkaan. e: olen vähän tulkinnut että keskimääräinen "suomalainen" tsamppanjamaku on tuollaisen hapokkaamman/mineraalisemman perään, kun itse pidän "paahteisemmasta" tai monissa lähteissä terminä käytetyn "briossisemman" makuisista enemmän.

Niitä rusinaviinejä pitää kaivaa jostain 90-luvun pulloista. Tai mulla oli -98 Dom Per, se oli jo semmosta 2018.
 
Jaa'a. On kai siellä koreassakin komeampia*, mutta onhan se kauneus/komeus toki katsojan silmässä.

Täytyy kyllä sanoa, että ei ole ihan paras mahdollinen kuva voittajasta. Googletin ja on söpömpi joissain kuvissa.
Nämä korealaiset poptähdet ovat kyllä sellaisia kameleontteja, että kun muutaman vuoden ovat esillä, niin ei heitä meinaa enää samaksi ihmiseksi tunnistaa.



1200-2-2.png
Tuo on Tae-Hyung. Ne muut kyllä oli kuvia Nam-Joonista. Mutta sanon vaan, että Tae-Hyung (tai siis V) on mun suosikki. Se on i-ha-na. Ja Jungkook kans.

T: mua vähän nolottaa nyt, että tää on se aihe mistä pystyn pätemään.
 
Maailma on pilalla. Ensin naiset vie meidän naiset ja nyt kissapojatkin vie meidän naiset. Seuraavaksi varmaan työpaikatkin.
 
Saisko jotain nimiä, en pysty arvaamaan mitä ton perusteella pitäs ostaa.
Autreau Reserve tai Autreau Blanc de Blanc "perushintaisista"

Vähän kalliimmista Veuve Cliquot vintaget (nykyään näyttää olevan 2012, en ole sitä maistanut, mutta ihmettelisin jos ei olis, omassa kaapissa 2008) ja ruokasamppanjana piffin kaveriksi esim J-M Seleque Soliste Pinot Noir (ei ehkä niin paahteinen/briossinen, mutta muuten vain erinomainen) tai Pol Roger vintaget. Tai vaikka Ruinart Blanc de Blanc.

Kalliista esim Veuve Cliquot iso tantta (taas olen juonut 2008, tuskin nykyinen 2012 hirveän huono on)

Mutta nämä ovat vain minun makuun, makuaistinne voi sanoa toisin.
 
Eipä ole vielä tullut vastaan kuoharia, joka olisi parempaa kuin auringossa seissyt kossu. Tai saunassa nautittu gambina.
Sain 2011 työmaalta läksiäislahjaksi kossupullon. Se on edelleen avaamatta tuolla viinakaapissa. Pilalla varmaan jo.
 
Minulla kaapissa varmaan kymmenen vuotta auki ollut yhyrentähären pullo

ei ole kotioloissa tullut alkoholia nautittua, kun viimekis kun ollut lumi maassa: keskiolutta
väkeviä en muista, ehkä viimevuonna
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom