Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Millä tavalla se siis pomppii pesukoneessa elohiiren takia?Elohiiri pesupallossa, veikeä tunne.
Joo en minä sulta ratkaisua vaatinut. Kunhan yritin selittää kuinka vaikeaa se tuensaajan määrittely olisi vs tasa-ale.Ei mulla vastauksia näihin ongelmiin ole, kyllähän se tolkuttoman vaikea olis todentaa kenelle se sähkö ensinnäkin maksaa mitäkin ja sitten lähteä sitä suhteuttamaan tuloihin.
Nykii ees ja taas. Jälkijäris...hyllynnät jatkuu useita minuutteja.Millä tavalla se siis pomppii pesukoneessa elohiiren takia?
Vai onko kone tyhjä, pesupallo kodinhoitohuoneen tasolla jouten, ja silti elelee omiaan?
Piers ei kyllä tehnyt mitään merkittävää bondinakaan. Vähän ku Seagal, aina sama ilme naamalla.Sijoittuukoha mihinkä jamesin vaiheeseen seuraava leffa? Eiks jossain ollu juttua, että pitäis olla nuori bondi? Cavill kehäraakki jo. Voihan pondi olla meille joku tuntematon tv-sarja/leffanäyttelijä. Oliko daniel graikki tai pierse prosnan tehny mitään merkittävää teosta ennen jameksen saappaihin astumista?
Mitä mieltä Bondien tuijottelijat, että näyttäis ilm. siltä, että Henry Cavill on seuraava 007?
Saman kaverin pitäs ilm. tähdittää myös Highlanderin uudelleen filmatisointi. Varmaan riittävän vanhat muistaa tuon leffasarjan. Christopher Lambert ja Sean Connery tuossa alkuperäisessä.
Eih! Siis tuohan on vain n. kuukautta vanhempi kuin minä!Mitä mieltä Bondien tuijottelijat, että näyttäis ilm. siltä, että Henry Cavill on seuraava 007?
En tuijottele Bondeja, mutta voin katsoa ihan vaan Henryn vuoksi. Tässä esimerkiksi ihan autenttista videokuvaa minusta katsomassa Noituria. Koska Henry.Mitä mieltä Bondien tuijottelijat, että näyttäis ilm. siltä, että Henry Cavill on seuraava 007?
En tiedä mutta varmasti saa edelleen kunnolla pillua ja juo vodkaa.Sijoittuukoha mihinkä jamesin vaiheeseen seuraava leffa? Eiks jossain ollu juttua, että pitäis olla nuori bondi? Cavill kehäraakki jo. Voihan pondi olla meille joku tuntematon tv-sarja/leffanäyttelijä. Oliko daniel graikki tai pierse prosnan tehny mitään merkittävää teosta ennen jameksen saappaihin astumista?