Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu

Heli😍 muistan 2002 kun faijan kanssa katottiin Münchenin kisoja. Kyllä oltiin ihastuneita heliin molemmat.

ValuableRawFirefly-max-1mb.gif

4737955668_49854a377d.jpg
Voi niitä aikoja kun kameramiehet vielä kehtas :giggle:

Oluet juotu. Jatkaakko Billys pannupitsalla vai lähteäkö johonkin syömään törkyherkkuja. Auto taas vaihteeksi korjaamolla, niin rajoittaa näitä kulinaristisia harrastuksia.

Minulla etes ole televiisiota enää.
Kyllä sitä välillä vähän kaipaa. Jää Bondit ja Rambot näkemättä (uudestaan) jne. 😕

No ostat telkkarin, pitäähän rambo 1 pari kertaa vuoteen katsoa ja bondit kerran vuoteen. Vähintään. Nyt Jaws 1975. Kait ne jostain suoratoistopalvelusta vois kattoa mutta ei ole sama! Ja yleveron joutuu maksaa kuitenkin.

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
Onkohan noissa mitoissa jotain heittoa? Pelkkää kuvaa kun katsoo, niin näyttää yhdenistuttavalta, mutta mittojen mukaan sinne mahtuisi 3 - 4 henkeä ainakin.

Järjetön showroom tuote. Kyllä tuo todellakin olisi sopiva 3m pitkän ihmisen yksin istua, koitin kyllä itse ja mitat epämukavat. Ja saaminen sisään kotiin, pitkän esineen vielä työntää ikkunasta jos ei muuten, mutta eihän tuo mahdu edes ikkunoista. :LOL:
Koitin myös pienempää versiota pallosta ja mahtollisesti ihan fiksu tuote, vaimentaa ääniä ympäriltä tehokkaasti, kun istuu tuollaisessa kauttaaltaan sisältä pehmustetussa kuplassa.

suoratoistopalvelusta vois kattoa mutta ei ole sama!
Ommuute jännä ilmiö. Siinä on vaan jotakin hienoa, odottaa ohjelman alkua, ja valmistautua siihen. Aikataulut jne.
Edit: Niin ja kusen pidättely, jos pitkä elokuva ylen kanavalta!

Kuka perkele katsoo esim areenasta uutiset, silloin kun itse haluaa?
Kyllä ne vaan taitaa useimmat etelleenkin katsoa televiisiosta, samoihin aikoihin, kuin ennen vanhaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom