Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Kuntoilusali jäänyt vähemmälle: 87,5 kg.
Ei ihan kukkakeppi vielä, kun mahassa pysyy kuitenkin.
#laihaläski

Viikossa -2,1kg. Ei huomaa mistään. Tai no, pääsen jo mahalleni sängyssä kun ei ole palloa tiellä..

Pensasaita ajettu. Reenistä käy. Joka vuosi kiroan ja vannon ostavani akkukäyttöisen sahan. Varmaan ensikesänäkin ajan samalla vanhalla polttomoottorileikkurilla....

Kuntoilusali jäänyt vähemmälle: 87,5 kg.
Ei ihan kukkakeppi vielä, kun mahassa pysyy kuitenkin.
#laihaläski

Muuten samanlainen vartalomuoto mulla, eli laihläski, mutta just se kukkakeppi. Kun en ole painoja nostellut vuosiin. Miettinyt kyllä niiden nostelua.

Tässä suihkuun mennessä ihailin kikulia ja sen isoja suonia niin vähän vastaavia on tullu rintaankin kun pikkuhiljaa siirtyny läskistä laihaläskiksi.

E355CFED-AFE5-409D-97DB-552707287C06.jpeg
Ei ole minun hiustuotteita

Muuten samanlainen vartalomuoto mulla, eli laihläski, mutta just se kukkakeppi. Kun en ole painoja nostellut vuosiin. Miettinyt kyllä niiden nostelua.

Tässä suihkuun mennessä ihailin kikulia ja sen isoja suonia niin vähän vastaavia on tullu rintaankin kun pikkuhiljaa siirtyny läskistä laihaläskiksi.

Hirmu tikissä👍

Kuntoilusali samalla määrällä kuin viimeiset 20 vuotta. Kahtena päivänä taas lipsahtanu syömiset, +1,5kg samantien. #vittumikäläski

Päivällinen: "varhaisperunaa", ulkofile uunissa maustevoilla, sallaatti, karamellisoitu punasipuli. Jälkiruuaksi omenakakun jämät.

overeating.jpg

Screenshot 2022-08-14 144030.jpg

Screenshot 2022-08-14 144138.jpg

Screenshot 2022-08-14 144102.jpg

En löydä kuvasta sitä läskiä :unsure:

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
Toimii. Makaa vaan sohvalla. Sulla ollu kokeilussa makaa vaan sohvalla ja syö. Kokeile ilman jälkimmäistä. Helpompaa kun hankkiutuu kipeeks että nokka tukos ja kurkku kipee.

Heli😍 muistan 2002 kun faijan kanssa katottiin Münchenin kisoja. Kyllä oltiin ihastuneita heliin molemmat.

ValuableRawFirefly-max-1mb.gif

4737955668_49854a377d.jpg

Niin ne viis viikkoa taas hujahti lomaillessa, huomenna taas varmaan miettii että mitähän sitä oikeasti haluaisi isona tehdä työkseen kun on muutaman tunnin töitä tehnyt.
Mutta oli hyvä loma, muutama yö pois kotoa ja muuten sitten täysin aikataulutonta elämää, treenailua, pihahommia ja talon nikkarointia.
25 vuotta vielä kun jaksaa niin pääsee eläkkeelle 😊

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom