Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kuntoilusali jäänyt vähemmälle: 87,5 kg.
Ei ihan kukkakeppi vielä, kun mahassa pysyy kuitenkin.
#laihaläski
Hirmu tikissäMuuten samanlainen vartalomuoto mulla, eli laihläski, mutta just se kukkakeppi. Kun en ole painoja nostellut vuosiin. Miettinyt kyllä niiden nostelua.
Tässä suihkuun mennessä ihailin kikulia ja sen isoja suonia niin vähän vastaavia on tullu rintaankin kun pikkuhiljaa siirtyny läskistä laihaläskiksi.
Ei ole minun hiustuotteita
En löydä kuvasta sitä läskiäMuuten samanlainen vartalomuoto mulla, eli laihläski, mutta just se kukkakeppi. Kun en ole painoja nostellut vuosiin. Miettinyt kyllä niiden nostelua.
Tässä suihkuun mennessä ihailin kikulia ja sen isoja suonia niin vähän vastaavia on tullu rintaankin kun pikkuhiljaa siirtyny läskistä laihaläskiksi.
Ei ole minun hiustuotteita
Limeä kun pistää, niin noita juo vaikka kuinka monta. Riippumatolla- tai ilman.#voivoi
Mutku, eijjole...pitää kakoa alas ilman.Limeä kun pistää, niin noita juo vaikka kuinka monta. Riippumatolla- tai ilman.
Uusi hitti. Sohvadietti. Sopii laiskoille. Makaa vaan sohvalla ja laihtuu.pudotti kilon ku makas sohvalla.
Ei se toimi. Olen kokeillut vuosia. MOT.Uusi hitti. Sohvadietti. Sopii laiskoille. Makaa vaan sohvalla ja laihtuu.
Toimiiko se vaikka ottaisi reilusti olutta?Toimii. Makaa vaan sohvalla. Sulla ollu kokeilussa makaa vaan sohvalla ja syö. Kokeile ilman jälkimmäistä. Helpompaa kun hankkiutuu kipeeks että nokka tukos ja kurkku kipee.
Phyh. Humpuukia.Toimii. Makaa vaan sohvalla. Sulla ollu kokeilussa makaa vaan sohvalla ja syö. Kokeile ilman jälkimmäistä. Helpompaa kun hankkiutuu kipeeks että nokka tukos ja kurkku kipee.