On.Onko yleistä naisille????
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
On.Onko yleistä naisille????
Oispa päässy noin helpolla. Oon välillä joutunu oksentamaan, ku lima ei oo meinannu millään irrota.Jahans, kolmas päivä ensimmäisistä koronaoireista. Näyttää menevän ohi jo. Kerran niistin aamulla ja nyt kulkee henki normaalisti nokan kautta eikä mittään muutakaan.
Sanoisin että ei hirveän. Toki maailma muuttuu, mutta wanha wiisaus sanoo että jos tädillä on muna niin täti on setä.munapaljaana .... Onko yleistä naisille????
On. Ja sitä patsi, on siirtymiä missä pukeutuminen on aivan turhaa.Olis tässä kyllä "ongelmakin". Puoliso on vapautunut iän kertyessä. Aika herkästi ns. munapaljaana aka nakkena. Onko yleistä naisille????
Oispa päässy noin helpolla. Oon välillä joutunu oksentamaan, ku lima ei oo meinannu millään irrota.
Onpas täällä ollut hilijasta. Mitä te ootta teheny?
Hain vaaleanpunaisen passin vaaleanpunaiselta komisariolta. Yritti myydä 5v mutta en suostunut. Huomenna suoritan maihinnousun Tallinnassa 22:00.Onpas täällä ollut hilijasta. Mitä te ootta teheny?
Mää kattelin LOTR ROTK EE, leppoiset 4h.
Onpas täällä ollut hilijasta. Mitä te ootta teheny?
Mää kattelin LOTR ROTK EE, leppoiset 4h.
Mitä te ootta teheny?
Minä käytin koiran hieronnassa.Kävin hieronnassa.
Minä tsekkasin Tommy Leen peniksen.
Oli hieno.
...koska jännitysniskan oireet alkavat taas palata mietin, että pitäisi varmaan varata aika itsellekin...
Ny ois yks potentiaalinen ehdokas bongattu, ihan kotikylältä. Aloitettu, fiksattu tekniikkaa jne, muttaKylläpä pukkaa tosissaan kuumetta päälle.
Nimittäin matkailubussikuumetta.
Se matkailuosio vielä tyhjä canvas.Ite itelle rakennettua projektia, ei mitään jonku sinnepäin nakertelemaa...