Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Tänään ensimmäinen rTMS.
Tosin koko varattu aika +30 yliminuuttia meni oikeiden markkerikohtien hakuun. Computer ei millään meinannut hyväksyä pisteitä.

Työllistin peräti kolme sairaalafyysikkoa!

Itsehän toki ymmärsin heti, että syynä tähän tekniseen ongelmaan on tietenkin Piporadio.
En kuitenkaan kertonut tätä heille, etteivät pitäisi minua aivan kahjona...

🤣

Tälläinen pohdiskelu tähän väliin. Ehkä nuo Sylviä hoitavat lääkäritkin joutuvat miettimään tälläisiä:
Miksihän minulla on velipojan kanssa vähintään 100 pinokuutiota halkoja ladoissa säilössä, vaikka asun kerrostalossa, jossa lämmitysmuoto on kaukolämpö?

Tälläinen pohdiskelu tähän väliin. Ehkä nuo Sylviä hoitavat lääkäritkin joutuvat miettimään tälläisiä:
Miksihän minulla on velipojan kanssa vähintään 100 pinokuutiota halkoja ladoissa säilössä, vaikka asun kerrostalossa, jossa lämmitysmuoto on kaukolämpö?
Koska "lopun ajat ovat juhlaa varautuneille"

Olen perinteiden ystävä. Missään tosin ei kysytty pitääkö sipsit maustaa savutsilillä.

En jaksanut tehdä testiä.

Minusta paras on: Sourcream and Onion tai Grilli sourcream and onion tai valkosipulidippikastikkeella 😋

Juustonaksut on myös hyviä, mutta en kehtaa ostaa niitä.

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
”Olet tavallinen.”

Näin just. Haluankin olla.

Eipä juuri tuu syötyä sipsiä. Kerta vuoteen max

Sama. Ostan mieluiten maustamattomia ja lisään niihin suolaa kun nykyisissä ole sitä kunnolla.

Vuoden toisella kerralla ostan jotain maustettuja, ne on aina pahoja.

Jalat on ihan naurettavan kipeät toissapäivän rimpuilusta. Ja pitäisi lähteä kokeilemaan mitä muita paikkoja saisi kipeäksi.

Onko järkeä vai ei.

Kohtalaista laiskuutta liennyt ollut ilmassa, kun havahduin maksaneeni puolisen vuotta veroja lisäprosentilla. Loppuvuosi meneekin näköjään vähän maltillisemmin sitten, en valita.

Screenshot_4.jpg

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom