Doctor feelgood
VIP
Suoritin juuri palkallisen istunnon. Nyt pelkkä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Lepää rauhassa Vesku.
Jos haluaisi viisastella niin sanoisi että se juna meni ohi siinä vaiheessa kun lähete hoitoon tehtiin. Mutta ei me sellaisia. #anteeksiEn kuitenkaan kertonut tätä heille, etteivät pitäisi minua aivan kahjona...
Koska "lopun ajat ovat juhlaa varautuneille"Tälläinen pohdiskelu tähän väliin. Ehkä nuo Sylviä hoitavat lääkäritkin joutuvat miettimään tälläisiä:
Miksihän minulla on velipojan kanssa vähintään 100 pinokuutiota halkoja ladoissa säilössä, vaikka asun kerrostalossa, jossa lämmitysmuoto on kaukolämpö?
![]()
Mitä sipsimakusi paljastaa sinusta? Kerro meille, mitä sipsejä syöt – me kerromme, millainen tyyppi olet
Ihmisestä voi päätellä yllättävän paljon sen perusteella, kuinka tämä nauttii sipsinsä.www.is.fi
Olen perinteiden ystävä. Missään tosin ei kysytty pitääkö sipsit maustaa savutsilillä.
Vesku oli iloinen ja naisten suhteen vilkas mies.
Jos haluaisi viisastella niin sanoisi että se juna meni ohi siinä vaiheessa kun lähete hoitoon tehtiin. Mutta ei me sellaisia. #anteeksi
”Olet tavallinen.”
Näin just. Haluankin olla.
Eipä juuri tuu syötyä sipsiä. Kerta vuoteen max
Epäilen, ettei Veskun tarvinnut ns kärsiä puutteesta.
Söisin jos ois.
Söisin jos ois.