Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
no ei ollu hääppönen, miele:stäni esimerkiksi Minulla on paljo komee!

Otitko huomioon, että se on kiinni Tommy Leessä*?

Miljoonat näki, mutta mulla jäi näkemättä.

*Jostain syystä Tommystä tulee meidän Andy mieleen. Varmaan jokin rokkariefekti.

Mäki näin. Ihan toimivalta slaikalta näytti. Itse tykkään, että kulli on isompi, kunnolla suonia ja kärki suojahuputettu silloin kun ei tarvita. Mutta en minä muiden kulleista tiedä, jokainen hoitakoon omansa.

Se huomio että ok kondis joku 70v ja puoli elämää kovia huumeita. Taas yksi todiste muiden perään että jos päihteitä tarvii niin kovia laadukkaita huumeita. Säilyy hyväkuntoisena. Ei alkoholia eikä kadulta ostettua pyykinpesujauheella jatkettua heroiinia.

Oletteko huomanneet, että hyvä loppuvuosi tehdä töitä. Seuraava arkipyhä itsenäisyyspäivä tiistaina ja joulu sopivasti viikonlopulle. Ei tarvi turhia välipäiviä töistä.

Mötiköiden The Dirt -kirja kannattaa lukee, jos haluu semmosta ääliöviihdettä. Jutuissa esiintyy niin Tommyn muna kuin porukan päihteiden käyttö.

joulu sopivasti viikonlopulle
Jooh, alkanu kyllä tulla tavaksi ottaa ne välipäivät vapaaksi vaikka omaan laskuun, niin saapi huilata vähän pidempään. Näyttäis toki siltä, että plussaakin kertyy takuulla sinne mennessä.

muoks. unohdin ihan leijua, että se on tämä päivä röitä ja 2vkoa lomaa \o/

Olenpa ollut 8 vuotta sitten asenteella, että vaatimattomuus kaunistaa. :LOL:

S9J6g05.png

U1hS963.png

Eikö kannattais ennemmin vouhkata vaikka Noah Lylesistä. On kovan näköinen karju. Jenkit on taas kehitelleet jotain uusia kasvuhormonin kaltaisia kasvutekijöitä, niin jalka nousee ja rasvaprosentti on tyyliin 1.

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
Kattokaa ny vaikka sitä Tommyn ja Pamela Andersonin kelaa takavuosilta, ettei tarvii jotain kuppaisia instakuvia metästää. Siihen aikaan sillä varmaan vielä seisoikin ilman lääkkeitä.

Ei ole jäänyt Tommyn kulli mieleen, mutta sen muistan että vuonna nakki kun rakkaan vaimoni tapasin, ensimmäisten hirmuhallinnon määräysten joukossa oli poistaa tietokoneeni taustakuva, jossa Pamela makasi biitsillä pelkissä stringeissä, aijettä. 😍

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom