Pilvien välistä vain vähä alaosaa paljasteli, komealta näytti silti.Kuhtalaisen komia qtamo.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pilvien välistä vain vähä alaosaa paljasteli, komealta näytti silti.Kuhtalaisen komia qtamo.
Eiköhän tuo intterwebsin syövereistä löydy, jos sattuisi olemaan tarve nähdä.Otitko huomioon, että se on kiinni Tommy Leessä*?
Miljoonat näki, mutta mulla jäi näkemättä.
*Jostain syystä Tommystä tulee meidän Andy mieleen. Varmaan jokin rokkariefekti.
Otitko huomioon, että se on kiinni Tommy Leessä*?
Miljoonat näki, mutta mulla jäi näkemättä.
*Jostain syystä Tommystä tulee meidän Andy mieleen. Varmaan jokin rokkariefekti.
Ei alkoholia
Jooh, alkanu kyllä tulla tavaksi ottaa ne välipäivät vapaaksi vaikka omaan laskuun, niin saapi huilata vähän pidempään. Näyttäis toki siltä, että plussaakin kertyy takuulla sinne mennessä.joulu sopivasti viikonlopulle
Onhan, vasta tuli sähköpostia aiheesta!Kumma ettei munalle oo mitään omaa kasvuhormonia vielä. Veikkaan, että sillä saattais tienata muutaman porssen verran harrastusyksiköitä.
Hieronta sattuu, mutta kuten tiedetään niin sehän tekee aina lopulta vaan hyvää.
Siitähän se on kuuluisakin.
Oli hieno.
Eiköhän tuo intterwebsin syövereistä löydy...![]()
Lupaat vaan
Minä sulle sattumiset ja hyvältä tuntumiset näyt... !!!!