Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Ite olin vähä huolissani kun lomalla tuli tylsää. Tai jotenki sitä heräs ajattelemaan, että kuinka vitun iso osa elämää se duuni onkaan.
Lomilla tulee aina mieleen että vois kyllä tehä vähemmänkin töitä, mutta kyllähän se tarkoitusta ja sisältöä elämään tuo. Mulla se lisäks on sellanen sosiaalinen ympäristö jota ilman varmaan erakoituisin ainakin jossain määrin. Oon kyllä miettinyt, että löytyiskö ajan myötä jotain tekemistä ja motivaatiota jos olisikin tilanne, ettei töissä tarvitsisi käydä.

Toka päivä töissä loman jälkeen. Lomalla oli kivaa. Töissä ei.... Voisin lomailla vaikka ikuisesti jos se taloudellisesti olisi mahdollista

Mulla olis työn ulkopuolisia yhteisöjä mistä sais tyydytettyä sosiaaliset tarpeet. Esim mpk:n kursseilla kouluttajien kesken mahtava ilmapiiri, samanhenkistä jengiä. Jos ei olis töitä alkaisin taas aktiiviseks ressuks, mutta nyt ei töiden vuoksi ehdi. Samaten tuo kamppailuyhteisö on erittäin mukava. Treenit yhdessä, mutta tulee käytyä lounaillakin treenikaverien kanssa. Sen työajan 8-16 voisin käyttää niinku viikonloput tai loman, eli nukkua pidempään, hidas aamupala, koirien kanssa lenkkiä tai muuta treeniä. Lukemista, päiväunet. Käyttäis aikaa ruuan valmistamiseen. Nautin siitäkin, mutta lounastauolla ei ehdi.

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
Pelottava ajatus, jos joutuis a) Helsinkiin ja b) kaiken lisäksi vielä konttorille tekeen hommia..
a) totta, allekirjoitan
b) tää oli mukavin osuus, kun olin asiakkaalla ja niin mahtavaa porukkaa

Aamupala oli kyllä hotlassa erinomainen, niin a) vähän lieventyi. Tosi vähän, mutta kuitenkin.

Itsekin meen konttorille kahden viikon päästä päiväks 🤔. Ja kolmen viikon päästä pää kaupunkiin. Pitää varailla hotla.

Onkohan korona kun kurkku ja pää kipee ja vaimolla oli kotitestattu korona viikonloppuna. Jos en testaa niin ei ole.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom