Doctor feelgood
VIP
Sumppi.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Lomilla tulee aina mieleen että vois kyllä tehä vähemmänkin töitä, mutta kyllähän se tarkoitusta ja sisältöä elämään tuo. Mulla se lisäks on sellanen sosiaalinen ympäristö jota ilman varmaan erakoituisin ainakin jossain määrin. Oon kyllä miettinyt, että löytyiskö ajan myötä jotain tekemistä ja motivaatiota jos olisikin tilanne, ettei töissä tarvitsisi käydä.Ite olin vähä huolissani kun lomalla tuli tylsää. Tai jotenki sitä heräs ajattelemaan, että kuinka vitun iso osa elämää se duuni onkaan.
Raportoin täältä saniteettitiloista.Onko kaikki jossain töissä?
...niinminäkin. #torinlaidalla
E. Vielä hetki vedetään happea ja sitten painetaankin varmaan ens kesään asti.Onko kaikki jossain töissä?
Ei vaan "mikset ajanu lujempaa"Tohtori on niin obeesi että auto ajo päälle. Kysy sitten että miks helvetissä ajoit päälle, kuski sano ett yritti kiertää muttei bens riittäny.
Kyllä. Kaksi yötä ja kaksi päivää intensiivistä ja tuiki harvinaista lähiduunia maamme pääkaupungissa. Nyt kotona, joten asiat taas mallillaan.Onko kaikki jossain töissä?
...niinminäkin. #torinlaidalla
a) totta, allekirjoitanPelottava ajatus, jos joutuis a) Helsinkiin ja b) kaiken lisäksi vielä konttorille tekeen hommia..
Tällä ajatuksella minäki oon menny sen ensimmäisen sairastetun jälkeen.Jos en testaa niin ei ole.