Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
...no? Jatkoon/ei jatkoon?
Nooo... Ajokokemus hyvä, siitä ei pääse mihinkään. 95% ajoista menis varmasti aivan helposti. Jotenki vaan jäytää se, että kun tuolla 10v vanhalla porsasteli manseen ja takasi, niin vois vetää vielä toisen samanmoisen, nollan pysähdyksen taktiikalla, kun tuollaisella tekee tiukkaa jo yks keikka...

Mutta ajokokemus tosiaan aika moitteeton, keskinäyttöjen ratkaisuissa pari ns. jännää valintaa/ratkaisua. Ens vuoden (ja kaikkiin aiempiinkin) tulee joku isompi päivitys, ehkä huonot ratkaisut korjataan johonki muuhun.

Mutta onko tuollainen järkevä mulle...en tiiä. Jyrkkä ehkä. Periaatteessa olisi hyvä jokapäiväiseen ajoon, mutta hinnan väärti kolmanneksi autoksi (hupailu auto talliin, kolopalloauto ja tuo arkiajoon)? En tiiä.

Kuulkaapas, kyllä se tohtori vaan oli oikeassa. Tennissukka ja lenkkari tuntuu olevan aika hyvä murtuneelle jalalle!
Mulla on sekalainen valikoima erilaisia murtumia toisessa jalkaterässä eikä ikkään ole leikattu. Aivan on hyvä tullut ilmankin. Paras ohje tais olla kirurgilta joka pohti että pitäiskö tämä nyt leikata että sitten kun kivun sallimissa rajoissa pystyt tekemään metsälenkkejä koiran kans niin laita tennarit tai muut mahd ohuet pohjat niin siellä se selviää pärjätäänkö ilman leikkuria. Tästä on 10v. On pärjätty ilman. Joskus jotain fyssäripätkiä mutta ohjeilla olen itse kuntouttanu.

Leikin taas makrolla. Pippeli - negative.

makro1.jpg
makro2.jpg

Sivuhuomiona #lihavaolo

Mulla on sekalainen valikoima erilaisia murtumia toisessa jalkaterässä eikä ikkään ole leikattu. Aivan on hyvä tullut ilmankin. Paras ohje tais olla kirurgilta joka pohti että pitäiskö tämä nyt leikata että sitten kun kivun sallimissa rajoissa pystyt tekemään metsälenkkejä koiran kans niin laita tennarit tai muut mahd ohuet pohjat niin siellä se selviää pärjätäänkö ilman leikkuria. Tästä on 10v. On pärjätty ilman. Joskus jotain fyssäripätkiä mutta ohjeilla olen itse kuntouttanu.
Tää oli mulle vasempaan eka, oikean jalan varpaat on ollu aiemmin vähän kovilla kans. Jos nyt valita pitäis niin ottaisin jalkapöydän murtuman milloin vaan murtuneen varpaan sijaan. Pystyy jo käveleen omin neuvoin ihan hyvin, vaikka kyllä toi siitä vielä vähän ärtyy. Kenkinä mulla on nyt tommoset melkeinpä jarrusukat 😂 pohja on ohut ku kortonki.

Thainyrkkeilleissä murtuu varpaat ainakin pienemmästä päästä aika herkkään, kun sopivasti potkaisee esim. kaverin kyynerpäähän. Aika mutkalla on nuo omatkin tuolta pohjalta.

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
Tää oli mulle vasempaan eka, oikean jalan varpaat on ollu aiemmin vähän kovilla kans. Jos nyt valita pitäis niin ottaisin jalkapöydän murtuman milloin vaan murtuneen varpaan sijaan. Pystyy jo käveleen omin neuvoin ihan hyvin, vaikka kyllä toi siitä vielä vähän ärtyy. Kenkinä mulla on nyt tommoset melkeinpä jarrusukat 😂 pohja on ohut ku kortonki.
Päkiärullaava lenkkarin ulkopohja on yleensä helpoin astumisen kannalta. Siis kun jalkapöydässä/varpahissa on jotaki särki.

Jalkatreeni. Lämmittelypainoilla. Oksettaa.

Tilanne vaatii 900g kanankoipia. Tällä kertaa kokeilen tunkea rubin nahan alle.

Päkiärullaava lenkkarin ulkopohja on yleensä helpoin astumisen kannalta. Siis kun jalkapöydässä/varpahissa on jotaki särki.
Niin se toinen lääkäriki sano, mutta ei tääkään enää pahalta tunnu. Astuminen sujuu päivä päivältä kivuttomammin 👌

Oikeestihan siis nuukailin enkä ostanu lenkkareita, koska en niitä tän sairastelun jälkeen kuitenkaan käyttäs. Kaapissa on ollut hyvän tovin pelkkää tasapohjaa onely.

Tekis mieli ite pitää noita paljasjalkatohveleita onely.

Paitti tanssiravintolaan mennessä voi sit vetää jotain käärmeennahkaa jalkaan.

Niin se toinen lääkäriki sano, mutta ei tääkään enää pahalta tunnu. Astuminen sujuu päivä päivältä kivuttomammin 👌

Oikeestihan siis nuukailin enkä ostanu lenkkareita, koska en niitä tän sairastelun jälkeen kuitenkaan käyttäs. Kaapissa on ollut hyvän tovin pelkkää tasapohjaa onely.
Ei vaan kannata ihmetellä, että nuo saattaa olla jonkin verran kipeitä kuukausia.

Tämä toinen niistä tiktokiin ja youtubeen julkaisevista, joilta olen katsonut useamman videon.

Youtube tarjosi myös tätä ja olipahan hänelläkin tarina;

Toinen on tietenkin Jonny @jauncydev

View: https://www.tiktok.com/@jauncydev/video/7128066532902587653?is_from_webapp=1&sender_device=pc&web_id=7061597135405630982

Hän ymmärtää ortopedien syvimmän olemuksen.
On silmälääkäri mutta hauskasti esittää stereotypioita - myös muistakin kuin ortospedeistä!
Ja hienosti huumorin kautta kritisoi jenkkien terveydenhuoltojärjestelmää ym.

Ei ole ollut vuosiin instaa, joten en ole myöskään saanut näitä viestejä vuosiin - ihan taas pitkästä aikaa hämmennyin, että ihan tosiaan tällaisia menee nuorille naisille varmasti koko ajan (itse kun käy jo neljääkymmentä niin luulin olevani jo liian vanha!).

T96xY7Y.png

ywhwYCv.png

Tuottaakohan tuollaiset kalastelut paljonkin tulosta? Toivottavasti kaikki pakkiksen tällaisia viestejä lähettelevät setämiehet tietävät, että nuoret jakavat niitä keskenään, viestejä kirjoitellaan porukalla jne.

Voisi toki pistää pystyyn onlyfans-tilin ja ohjata nämä suoraan sinne. Hintalappu tuhmasti juttelemiselle $5000. Put your money where your mouth is!
Toi alempihan on aika kova diili. Pari kertaa päivässä vähän kehaisee ukkelia ja neuvoo mistä saa halvimmat kaljat. 💁‍♀️🙋‍♀️💶💶💶💶💶

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom