Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä voisin ottaa semmosen sugar daddyn joka hemmottelee mua maksamalla lainan ja yhtiövastikkeet plus kaikki laskut. Ei taida onnistua.
Ollu sen verran railakas viikonloppu että tilasi varmaan pitsankin nimellä "Don Cleveland"Voi Maximiliam minkä teit. Karmeen kuuloinen pitsa.
Nooo... Ajokokemus hyvä, siitä ei pääse mihinkään. 95% ajoista menis varmasti aivan helposti. Jotenki vaan jäytää se, että kun tuolla 10v vanhalla porsasteli manseen ja takasi, niin vois vetää vielä toisen samanmoisen, nollan pysähdyksen taktiikalla, kun tuollaisella tekee tiukkaa jo yks keikka......no? Jatkoon/ei jatkoon?
Mulla on sekalainen valikoima erilaisia murtumia toisessa jalkaterässä eikä ikkään ole leikattu. Aivan on hyvä tullut ilmankin. Paras ohje tais olla kirurgilta joka pohti että pitäiskö tämä nyt leikata että sitten kun kivun sallimissa rajoissa pystyt tekemään metsälenkkejä koiran kans niin laita tennarit tai muut mahd ohuet pohjat niin siellä se selviää pärjätäänkö ilman leikkuria. Tästä on 10v. On pärjätty ilman. Joskus jotain fyssäripätkiä mutta ohjeilla olen itse kuntouttanu.Kuulkaapas, kyllä se tohtori vaan oli oikeassa. Tennissukka ja lenkkari tuntuu olevan aika hyvä murtuneelle jalalle!
Tää oli mulle vasempaan eka, oikean jalan varpaat on ollu aiemmin vähän kovilla kans. Jos nyt valita pitäis niin ottaisin jalkapöydän murtuman milloin vaan murtuneen varpaan sijaan. Pystyy jo käveleen omin neuvoin ihan hyvin, vaikka kyllä toi siitä vielä vähän ärtyy. Kenkinä mulla on nyt tommoset melkeinpä jarrusukatMulla on sekalainen valikoima erilaisia murtumia toisessa jalkaterässä eikä ikkään ole leikattu. Aivan on hyvä tullut ilmankin. Paras ohje tais olla kirurgilta joka pohti että pitäiskö tämä nyt leikata että sitten kun kivun sallimissa rajoissa pystyt tekemään metsälenkkejä koiran kans niin laita tennarit tai muut mahd ohuet pohjat niin siellä se selviää pärjätäänkö ilman leikkuria. Tästä on 10v. On pärjätty ilman. Joskus jotain fyssäripätkiä mutta ohjeilla olen itse kuntouttanu.
Päkiärullaava lenkkarin ulkopohja on yleensä helpoin astumisen kannalta. Siis kun jalkapöydässä/varpahissa on jotaki särki.Tää oli mulle vasempaan eka, oikean jalan varpaat on ollu aiemmin vähän kovilla kans. Jos nyt valita pitäis niin ottaisin jalkapöydän murtuman milloin vaan murtuneen varpaan sijaan. Pystyy jo käveleen omin neuvoin ihan hyvin, vaikka kyllä toi siitä vielä vähän ärtyy. Kenkinä mulla on nyt tommoset melkeinpä jarrusukatpohja on ohut ku kortonki.
View: https://vm.tiktok.com/ZMNpRCbuX/?k=1
Ahahahaa, mä niin tykkään tästä tyypistä. “I’m sorry bro, I didn’t mean to hurt your little bean buddies”.![]()
View: https://vm.tiktok.com/ZMNpRCbuX/?k=1
Ahahahaa, mä niin tykkään tästä tyypistä. “I’m sorry bro, I didn’t mean to hurt your little bean buddies”.![]()
Niin se toinen lääkäriki sano, mutta ei tääkään enää pahalta tunnu. Astuminen sujuu päivä päivältä kivuttomamminPäkiärullaava lenkkarin ulkopohja on yleensä helpoin astumisen kannalta. Siis kun jalkapöydässä/varpahissa on jotaki särki.
Ei vaan kannata ihmetellä, että nuo saattaa olla jonkin verran kipeitä kuukausia.Niin se toinen lääkäriki sano, mutta ei tääkään enää pahalta tunnu. Astuminen sujuu päivä päivältä kivuttomammin
Oikeestihan siis nuukailin enkä ostanu lenkkareita, koska en niitä tän sairastelun jälkeen kuitenkaan käyttäs. Kaapissa on ollut hyvän tovin pelkkää tasapohjaa onely.
Tämä toinen niistä tiktokiin ja youtubeen julkaisevista, joilta olen katsonut useamman videon.
Youtube tarjosi myös tätä ja olipahan hänelläkin tarina;
On silmälääkäri mutta hauskasti esittää stereotypioita - myös muistakin kuin ortospedeistä!Hän ymmärtää ortopedien syvimmän olemuksen.
Toi alempihan on aika kova diili. Pari kertaa päivässä vähän kehaisee ukkelia ja neuvoo mistä saa halvimmat kaljat.Ei ole ollut vuosiin instaa, joten en ole myöskään saanut näitä viestejä vuosiin - ihan taas pitkästä aikaa hämmennyin, että ihan tosiaan tällaisia menee nuorille naisille varmasti koko ajan (itse kun käy jo neljääkymmentä niin luulin olevani jo liian vanha!).
![]()
![]()
Tuottaakohan tuollaiset kalastelut paljonkin tulosta? Toivottavasti kaikki pakkiksen tällaisia viestejä lähettelevät setämiehet tietävät, että nuoret jakavat niitä keskenään, viestejä kirjoitellaan porukalla jne.
Voisi toki pistää pystyyn onlyfans-tilin ja ohjata nämä suoraan sinne. Hintalappu tuhmasti juttelemiselle $5000. Put your money where your mouth is!