Alicia
VIP
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä tykkäsin tosi paljon siitä ortopedi terapiassa-pätkästä.Hän ymmärtää ortopedien syvimmän olemuksen.
Feelings brolla meni vähän pala kurkkuun lopussa. "what have i done?"Mä tykkäsin tosi paljon siitä ortopedi terapiassa-pätkästä.![]()
Toinen on tietenkin Jonny @jauncydev
View: https://www.tiktok.com/@jauncydev/video/7128066532902587653?is_from_webapp=1&sender_device=pc&web_id=7061597135405630982
On silmälääkäri mutta hauskasti esittää stereotypioita - myös muistakin kuin ortospedeistä!
Ja hienosti huumorin kautta kritisoi jenkkien terveydenhuoltojärjestelmää ym.
No nyt oli kyllä aivan uusi termi. Enkä usko, että tarvitsee kokeilla.IRMA! Ja muutkin naisjäsenet, toki.
Oletko sinäkin jo kokeillut vabbingia?
![]()
Oletko kuullut vabbingista? Pimpin tuoksua töpötellään nyt iholle kuin parfyymia – tästä on kyse
Tiktok on tunnettu trendeistään. Erilaiset reseptit, kappaleet ja meikkivinkit lähtevät leviämään sovelluksessa kulovalkean tavoin – tätä trendiä kukaan tuskin osasi kuitenkaan odottaa.www.is.fi
Kyllähän tuo käyttöönotto on ryssitty ilmeisesti aika kunnolla ja aika monella tasolla.![]()
Helsingin palkkakaaos jatkuu koko loppuvuoden
Pormestari Juhana Vartiainen (kok): Kaupunki huolehtii korvausvelvoitteistaan. Muut mahdolliset hyvitykset vaativat vielä erillistä valmistelua.www.iltalehti.fi
Onkohan stadissa kaupungin työntekijöillä ollut keskim. enemmän saikkuja? Tai onkohan jotkut sanoneet "kun ei palkkaa, ei töitäkään tehdä"
aika seko tilanne.
Hep.Kipinä jlauta.
Lomaviikko 2/4 aluillaan. Tylsää on jo, vaikka tekemistäkin olisi. Kumma juttu.Onko kaikki jossain töissä?
...niinminäkin. #torinlaidalla
Lomilla lomilla. Makaan sängyssä.Onko kaikki jossain töissä?
Ite olin vähä huolissani kun lomalla tuli tylsää. Tai jotenki sitä heräs ajattelemaan, että kuinka vitun iso osa elämää se duuni onkaan.Lomaviikko 2/4 aluillaan. Tylsää on jo, vaikka tekemistäkin olisi. Kumma juttu.